Gå til innhold

Kjøpt meg Golf II :)

Ranger emnet

Mumfy

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg en golf i januar av en fyr i stavanger.. Hadde sett mange da, og var temmelig lei, og det var mørkt, men fyren rundlurte oss rett og slett.. Mye som må mekkes og endel rust. Fikk den for 7000kr.

Er en 1989-modell, 1.8, men måtte skifte motor og den er 1987-modell, hehe!

Ellers har vi hatt et lite lakkeprosjekt hjemme i garasjen, og det gikk som det bare måtte gå, litt tvilsomt, men greit nok for mitt bruk!!!

Fargen er Basic Pink, motorsykkel-lakk Honda, kjøpt på Sandtec på Sandnes

Men her er noen få bilder, mere kommer etterhvert..

N2nFz.jpg hSITX3.jpg nmOwq.JPG koEaBoZA.JPG Okns0N6t.JPG

Kjøpte nye dørhåndtak, men de var selvfølgelig ikke like.. QXL :(

3q2ELKe.jpg 3n3zRU.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. eg har gode erfaringer emd dørhandtak fra QXL. MK3 look:=)

fint prosjekt, men korleis vart lakking i garasje?? kom vel støv inn i laken før den hadde tørka skikkelig?

Working offshore!

Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang.

1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift!

Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det med dørhandtaka........ du kan jo bruke den delen som sitter utenpå den "fjøra" om du skjønner... den som skal vris rundt og som gjer at bilen blir låst. den kan du ta fra dei orginale dørhandtaka. dei er jo helt identiske og passer rett på de nye:) prøv det!!!

Working offshore!

Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang.

1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift!

Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk sga du ha.. D sga eg huska... Blei endel støv i lakken ja, men d blei greit nok, ses litt på pansere å på tage, men ellers blei det fint. Sleid endel me at lakken ikkje dekte, så dar blei endel strøg, å så blei d renninga, å så bobla lakken pga vasketynnare, så me he pust an ner et par gonge.. Men nå e an ganske så fine.. Lakka de resterane delane igår..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig slitsomt å lese dialekt/sms-språk.

Lakkeringa så da ikke så altfor ille ut igrunn på bildene. Selv om jeg hadde nok kostet på meg ordentlig lakkering om jeg først skulle hellakkert. Men stå på, å legg gjerne ut flere bilder av prosessen, samt litt info;)

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider