Gå til innhold

POISON AUDIO forhandler skulle blitt arrestert!

Ranger emnet

Turbo_Dos

Anbefalte innlegg

det er slike tråder som dette som gjør meg forbanna!

http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=24301349&ListingType=0&ListingSort=1&PageNum=1&Catg=11384

Hvordan kan de påstå at en subb for 200-500kr ligger i verdens klasse? har sikkert vært før, men må bare få ut litt fustrasjon.

skulle rett å slett vært ulovelig! er jo ikke fakta opplysninger som de kommer med, har ikke qxl også et ansvar for at kunden ikke skal bli lurt? har stilt flere spørsmål i de salgs trådene på qxl, men de blir bare fjerna!

Siterer noen av de som har handla til dem:

Negativ karakter: Selger fulgte ikke opp dilaog per mail. Registrerte ikke at betaling var utført i rett tid. Sendte inkasso. Hjelmen var ok.

Negativ karakter: Ikke fornøyd . fikk aldri faktura, ble truet med innkasso. måtte betale det dobbelte for varen. kunne ikke nås over telefon, kun telefon svarer. skuffende handel

Negativ karakter: Selger har ikke gitt tilbakemelding på mine hendvendelser etter at jeg vant en auksjon 21.11.05.Forsøkt både pr tlf og mail.

Negativ karakter: Produkt, expeditions avg och frackt ville han ha moms på, och dyrt blev det.

Negativ karakter: Advarsel!! Denne selgeren 4-dobler prisen vhja "begyr"! Nekter å levere betalte varer! Truer med inkasso selv etter at varene er betalt! Advarsel! Advarsel!

Og flere blir det jo lengere du kommer, er så mange så gidder ikke å skrive alle!

Sånne folk skulle rett å slett blitt funnet + grisebanka, beklager det siste men blir bare så Fustrert på andre sin bekostning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Stiller meg det samme spørsmålet flere ganger jeg også. Skriver inn et "spørsmål" til selger, og kommer med rett fakta ang produktet som selges. Gjelder ikke akkurat dette, men mange andre produkter. Selgeren oppgir feil fakta, og en minstepris som er langt høyere enn veil pris på produktet. Skriver inn til selger, den rette fakta om produktet og får bare tilbake: "hold deg til reglene på QXL". Ja, akkurat. Rett fakta ang produkt må frem, så kjøper ikke blir lurt..

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan vel også si at de som faktisk kjøper disse produktene er like ille grinchy

Men klart, det er mange som ikke har så stor kjennskap til bilstereo og tror at de gjør ett kupp...

Fant også noen vamp subber som var i "verdensklasse". Sikkert fra samme fyren. Må jo le litt :D

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kan man jo lure på om DuckAudio har noen som helst forbindelse med BoomBoom.no, om ingen har tenkt på det.

Ekstremt useriøst er hvertfall begge deler. Ekstremt ræva kundebehandling, ingen respekt for andre, og i det hele tatt svindel fra ende til annen.

For øvrig er ikke Vamp dårlig til rett pris. Samme med Poison Audio. Men problemet er jo nettopp det de selges for, eller blir forsøkt solgt for! Sykt.

To kamerater har Poison Audio, og både den blå 12"-eren der og noen andre svarte 10" ferdig i kasse spiller greit til prisen. Men så betalte jo disse folka ca. 300,- for to blå 12" og 500,- for to sorte 10" i ferdig kasse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan vel også si at de som faktisk kjøper disse produktene er like ille grinchy

Men klart, det er mange som ikke har så stor kjennskap til bilstereo og tror at de gjør ett kupp...

Fant også noen vamp subber som var i "verdensklasse". Sikkert fra samme fyren. Må jo le litt :D

Kalle dette verdensklasse blir jo helt feil.

Men til rett pris så er disse helt ok. Har hørt den blå saken i sverrige (ikke i butikk, men en kompis som bor i Arvika)

Han hadde kjøpt den for 500,-

Og dem spilte bra tøft den. Brukte en 2 kanals MDS forsterker (sort sak, som skulle levere 2 X 150W RMS)

Men ville ikke betalt så mye mer..

Og ville ikke kjøpt av denne qxl duden.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duck Audio som det refereres til i tråden, er nicket til http://www.norstyle.no på Qxl. Han er registrert i Brønnøysund, så ingen stor fare på dét området.

http://w2.brreg.no/enhet/sok/detalj.jsp?orgnr=989282107

Hr. Skjervold har skiftet nick en god del ganger innpå der, "Tobas7500Stjørdal" var vel den forrige ved juletider. Han blir også tatt opp jevnlig på Qxl-forumet. Hvorfor han ikke vil vedkjenne seg Norstyle på en eller annen måte i nicket, begriper jeg egentlig ikke, han hadde også "www.norstyle.no" mens det ennå var lov på qxl, men når man ser på markedsføringen og prisene på det som selges, kan man vel kanskje forstå anonymitetens behagelige slør.

Har ingen holdepunkter for noen eiermessig forbindelse med BoomBoom, unntatt endel kjøp fra BoomBoom som er gjort via Qxl noen måneder tilbake, men han kan selvfølgelig være kunde hos BoomBoom. :)

Litt interessant dog at han oppgir en pris på 2490,- som veilledende på nevnte produkt, mens på sin egen nettside koster de 1190,- nå, nedsatt fra 1590,-!! :D:D

http://norstyle.no/view_product.php?product=d124

-------

Å være et selgende firma på Qxl har uten tvil blitt et tveegget sverd ja, man kan treffe just de kundene man er ute etter på én måte og få en billig markedsføring, men når man ser hva man har av "konkurrenter" innpå der, kan man lure på om man tjener noe på å bli puttet i bås med den type selgere og "firmaer". Villedende markedsføring florerer, både med priser og tekniske spesifikasjoner. Og som TOmmen sier; man har i henhold til Qxls regler ikke lov til å stille kritiske spørsmål angående pris eller forsøke stille selger i et dårlig lys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har 2 slike 12" i en golf.. spiller både pent og høyt de.. gode nokk for meg.. betalte da 700,- for 2 stk.. beste jeg har vært bort i iforhold til prisen.. hadde ikke problem med de når keg bestilte heller.. tok litt lang tid, men ellers toppers.. har foresten frontsett i samme merke..

1997 Volvo S70 2.0 "LT"

1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt*

1990 Golf2 GTD *Solgt*

1987 Volvo 740gl *borte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt interessant dog at han oppgir en pris på 2490,- som veilledende på nevnte produkt, mens på sin egen nettside koster de 1190,- nå, nedsatt fra 1590,-!! :D:D

http://norstyle.no/view_product.php?product=d124

Hehe.. At det går an å være så lost...?

Bra at du driver litt research TransMedia! Sånt liker jeg! ;)

Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ble i allefall solgt for 330kr, men kjøp nå pris på 2500kr... Det er sykt.

Noen burde gi han skikkelig refs for markesføringa si.

Finnes det ingen regler på hvor mye man kan ta i avbestilligsgebyr?

Avbestillingsgebyr på en vare er 790,- og når varen blir solgt for 330kr, hvem tørr å avbestille den... SYK SYK mann..

En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider