Gå til innhold

POISON AUDIO forhandler skulle blitt arrestert!

Ranger emnet

Turbo_Dos

Anbefalte innlegg

Jeg har selv blitt lurt av selveste mr. boomboom. Fikk ett komponentsett av de som var fullt av støv og skit, og delefiltrene var ødelagt. Dette var da de gikk under navnet Flash Audio.

å få tilbake pengene giddet jeg ikke, sendte to-tre mailer, men fikk ikke noe svar, så da ga jeg opp

Ring namsmannen....

*Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF)

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Når spolene blir svarte så har dere jo gitt dem for mye effekt :) Kan ikke skylde på subbene da..

Jo, det vil jeg jo si, spolene var WAY underdimsjonerte, og alt for dårlig kjøling...

Men joa.. litt vår skyld :P

Satte dem på en 2x1200watt rms PA sak :P

Men syns det var uhyre rart at spolene svidde seg uten at det vrengte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den første Vamp-sub'en jeg fikk (kjøpte den av en kamerat, men den lå ny i eske), hadde skikkelig lite lim rundt spolen, og masse søl.

Som forventet, løsnet den etter litt lett spilling :)

Fikk ny sub, jeg. Etter MYE mas, så klart, men han gjorde opp for seg. Den nye så mye bedre ut, og spilte greit. Dvs høyt, men lite pent.

Solgte den og kjøpte Pioneer isteden. Og solgte dem, og kjøpte en 15" fra USA som spilte enda bedre. Og har nå solgt den.

Kjøpt og solgt mye rart, men aldri vært borti liknende kundeservice som fra Boomboom - og det er ikke i positiv forstand, dessverre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 months later...
De som har blitt "lurt", ta kontakt med Geir Åse eller Trine Nilsen hos Namsmannen i Båtsfjord, tlf 78 98 56 80. De vil gjerne komme i kontakt med de som har blitt lurt av BoomBoom AS eller Flashaudio (Tommy Kålheim). De som eventuelt har anmeldt Tommy Kålheim MÅ kontakte de snarest, fordi Namsmannen har IKKE hørt om noen anmeldelser...

Er det noen som har krav er vel dette siste mulighet .

http://w2.brreg.no/kunngjoring/hent_en.jsp?kid=20060000482642&sokeverdi=986679138

Driver Audioteam .

Leder i Acap .

Agent for Ice Audio

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har krav er vel dette siste mulighet .

http://w2.brreg.no/kunngjoring/hent_en.jsp?kid=20060000482642&sokeverdi=986679138

Krav i boet meldes bostyrer, Adv Vidar Zahl Arntzen, Postboks 254, 9811 VADSØ, E-post vza@advokathuset-vadso.no innen 13.12.2006. Fristdagen er 02.09.2006 .

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider