k4nin2k Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Noen som kan få det som er blått om til rødt? for bilen min er rød utvendig og det blir det sikkert finerer med rød interiør! takker så mye :D Siter '93 Mazda RX-7 FD LHD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Prøvde meg jeg :) Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Excaliburz Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Her har du en hvor rødfargen kanskje kommer litt mer fram.(kanskje litt for mye å?) Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Her har du en hvor rødfargen kanskje kommer litt mer fram.(kanskje litt for mye å?) Æddabædda, han sa alt.. Du glemte de to duppedittene på nos-flaska ;) Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Excaliburz Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 nehei! :roll: Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 nehei! :roll: Juksemaker blah Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k4nin2k Skrevet Mars 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 takker så mye :D men hva tror derre da? blir det for overdrevet med rødt interiør, hvis jeg finner en fin rødfarge? :D Siter '93 Mazda RX-7 FD LHD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Nei, tror det blir pent jeg. Men får ikke lagt ut bilde av hvordan bilen ser ut utvendiga? Så ser man helheten litt bedre. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 takker så mye :D men hva tror derre da? blir det for overdrevet med rødt interiør, hvis jeg finner en fin rødfarge? :D det hadde vært veldig tøft! bare IKKE ta sånn orginal interiør rød farge! den ser kanskje litt "feil" ut.. :) her for dem som ikke vet hvordan det ser ut mvh Joachim Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Nei fys, fargene på seten er jo til å spy av :S Ser ut som de du sitter i hos frisøren når du skal få vasket håret (hvertfall den überharrige frisrøren jeg var hos i dag) :D Svarte seter resten rødt? Nei, Alt svart :D Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k4nin2k Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 noen som klarer en finere rødfarge? (A) Siter '93 Mazda RX-7 FD LHD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg