Gå til innhold

idiotisk oppfindelse!

Ranger emnet


trebor87

Anbefalte innlegg

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

spille som regel høyt, men skrur ned når jeg nermer meg folk fordi jeg føler meg mer dum en "kul" hvis jeg spiller på fult, hehe. :)

 

Ditto :D

 

Men det kommer an på om det sitter noen på. Hvis det sitter noen på, så gjør jeg alltid mitt beste for å få ørene deres til å blø.

 

onfiredevi

 

Hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, samme her. spille som regel høyt, men skrur ned når jeg nermer meg folk fordi jeg føler meg mer dum en "kul" hvis jeg spiller på fult, hehe. :)

 

Jøss. Mange likesinnede her. Synes selv det er litt morsomt når en bil eksempelvis står og venter på grønt lys, med bass så det skrangler i alt utenpå bilen.

Skrur ned jeg også om jeg kjører forbi mye folk i lavt tempo. På motorveien derimot :)

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror nok ikke denne "oppfinnelsen" er så gjennomtenkt.

tenk deg om du ser en du misliker i ei kø og du skal gå over gangfeltet, da er det bare å vite hvor miccen er på trafikklyset og skrike.

man ser jo ikke hvor lyden kommer ifra på bildet så...

 

hehe... skal godt gjøres for å skrike over 125-130 dB... :hammer husker når NASCA hadde konkurranser så hadde man også konkurranser for publikum der de kunne prøve å få litt dBRalp på Coustic dB målere... hehe... husker ikke hva dt ble "rekorden" etterhvert...:bump

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal de forby høy musikk nå? Håper og tror ikke at det der kommer til Norge

Hm... tja... musikk er jo gøy og folk liker å høre på det... høres ut som et typisk tilfelle der staten kommer til forby noe. :hammer hehe Eller, NEI! De kommer til å beskatte! :roll: Jo høyere musikk, jo høyere avgift! :)

 

Var vel noen som engang sa at Norge er den siste kommuniststaten... :rolleyes: Det ligger vel noe i det, synd men sant...

 

Jeg kommer til å flykte til Sverige hvis disse "ondskapens verktøy" kommer til Norge, eller hvis Cola'en blir forbudt, alt ettersom hva som kommer først... :) hehe.

 

Burde jeg slette denne posten ganske snart? Kan vel ikke risikere at noen fra regjeringen leser dette? :watchout Det kunne gitt dem nye ideer... :hammer

 

Eller? Sannsyligheten for at høytstående politikere som er imot rånere og bilen generelt, sitter å leser alle postene på bilforumet, er vel uhyre liten? :rolleyes: hehe

 

Uansett, dette er mitt synspunkt... :) Håper i det minste at det er noen som trekker på smilebåndet når de leser dette. :) hehe

 

:peace:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men altså... Måler dette hvor høyt man spiller inni bilen? Eller måler det hvor høy lyden er på utsiden?

Når jeg drar opp litt lyd så skrangler det bare litt! Hehe.. Ikke noen som hører hva jeg spiller før jeg sveiver ned ruta!

(dette er da selvsagt relativt og ganske proposjonalt med hvor høyt jeg spiller)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det måler på utsiden av bilen. hvis ikke måtte alle kjørt rundt med nøyaktige trykksensorer i bilen som kommuniserte med disse målestasjonene når man kom i nærheten.

jeg tror egentlig man skal spille relativt høyt i en bil hvor vinduer osv er lukket for å utløse denne sensoren. men det gjennstår jo å se. men for å si det sånn, jeg tror ikke de fleste med orginal-høyttalere har så mye å frykte, selv om noen få biler kommer med bra orginal-annlegg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår