hamansen Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Lurer på hva jeg kan forvente og få for min manta B GTE 1983 modell, nylakkert hvit, 400 lykter foran,dtm leppe,full styling,spoiler bak, tonede ruter, 8,5x17" Brock B1 (NYLAKKA SORTE) med 2 helt nye dekk,og 2 halvslitte(215/40-17"), 14" alleycat med gode piggdekk, simons mellompotte og bakpotte,ny termostat,rotor,fordelerlokk,plugger,pluggledninger. sperra bakaksling, stolene foran er lørvete, 5trinns kasse, teak rundt instrumenter+++ ingen stereo. noen som vet?? skal prøve å få fixa noen bilder!:naaaws Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Hvor langt har den gått? mye rust? Fikk 7k for min 82 modell i fin stand ifjor Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Høres ut som en skikkelig flott bil, hvorfor kvitte seg med den? Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Mars 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Hvor langt har den gått? mye rust? Fikk 7k for min 82 modell i fin stand ifjor 99% rustfri, det vet jeg ikke..men motor og drivverk er i veldig bra stand! Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Mars 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Høres ut som en skikkelig flott bil, hvorfor kvitte seg med den? er i utg . punktet ikke tenkt å kvitte meg med den, men er bare intr i høre hva folk er villig til å gi for noe slikt.. men kommer nok til å beholde den, å starte å bygge motor neste vinter...:naaaws Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FossRacing Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 høres ut som en Manta i veldig fin stand. kjenner en som fikk 40 for denne. http://i-a-r-k.com/gallery/Sommer2005/manta/Image00028.jpg orginal gsi med 2,2 Siter 78 Ascona b 4d prosjekt 78 Ascona b 4d (delebil) 78 Ascona b 2d 80 Ascona b 2d B-POWER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Lurer på hva jeg kan forvente og få for min manta B GTE 1983 modell, nylakkert hvit, 400 lykter foran,dtm leppe,full styling,spoiler bak, tonede ruter, 8,5x17" Brock B1 (NYLAKKA SORTE) med 2 helt nye dekk,og 2 halvslitte(215/40-17"), 14" alleycat med gode piggdekk, simons mellompotte og bakpotte,ny termostat,rotor,fordelerlokk,plugger,pluggledninger. sperra bakaksling, stolene foran er lørvete, 5trinns kasse, teak rundt instrumenter+++ ingen stereo. noen som vet?? skal prøve å få fixa noen bilder!:naaaws Selges nå grunnet pengemangel..uten Brock felgene,, Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Har en kammerat som har lyst på Manta, så lurte på om du kunne sende meg noen bilder av den på mail? bjerke1986@hotmail.com Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Mars 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 har bilder på mobilen, send meg en sms, så kan jeg sende et par bilder.. nr er 90687089, har ikke mulighet til å skaffe andre bilder.. -Ørjan- Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet April 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 15 000,- er bydd Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet April 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 bakluke bør byttes pga innbruddsforsøk, låsen er pellet ut, og luka er litt skjev! skyldig årsavgift 2005 og 2006, ikke eu godkjent, stoler foran bør byttes, kommer ikke på noe mer i farta som må/bør fixes.. høyeste bud er nå 16 500,- Ørjan Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiNGo Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 2 årsavgifter og ikke godkjent.. :/ Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet April 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 2 årsavgifter og ikke godkjent.. :/ jepp.. eu-godkj skal ikke være noe hokus pokus, vet ikke annet enn sotinga på rutene og senkinga som må gjøres noe med, er fort gjort å hive på originalfjærer før eu-kontr. Når d gjelder årsavgift, så må jo ikke de betales før ei evt registrering. og etter 1juli er det jo halv avgift! Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slash Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Hva med Brock felga? Skal di selges? Send meg en PM da.. Siter Håkon Andrè Flægstad Manta B 2.0 16v Turbo Vectra B 1,7TD Komplett Rieger Styling http://www.mantapitstop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet April 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Hva med Brock felga? Skal di selges?Send meg en PM da.. pm sendt Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg