Gå til innhold

Ex dama tagget ned bilen min. hun har inrømmet det, hvordan få erstatning?!

Ranger emnet

DJ-timoty

Anbefalte innlegg

Har forstått at du med flere syns det.

Jeg mener noe helt annet og må få lov til det!

Dette blir for dumt.

Har lest igjennom hele tråden og har følgende kommentarer:

Her klines det til med all iq'n på en gang ser jeg, noen tagger ned en bil og du latteriør han som har fått bilen nedtagga fordi han ikke fjerner det selv.

Skal finne Alfa'n din og tagge "Die Aller Vaerste" på begge sidene og taket, for så å legge en 200 lapp under vinduspusseren, så fikser jo du det selv...

Makan til fjas... :knob:

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 170
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg blir utrolig provosert av politiet i denne saken. Jeg er faktisk en kar som synes det er flott å ha politi, og det er ikke noe galt i det. Som regel er politet greie så lenge du selv er grei. Men når man ser her at jenta får ei bot som går rett i statskassa, mens den som faktisk ble utsatt for herværk sitter igjen uten en dritt. Ser for meg denne seansen på et kjøpesenter: En kar napper lommeboka di å stikker av. Du finner en politimann der du forklarer saken. Politimannen sporer opp tyven og tar han med bort til deg. Politimannen ber tyven betale han(staten) 2000 kr for det han gjorde. Tyven blar fram 2000 kr fra lommeboka han nettop stjal fra deg å gir til politimannen. Da var saken løst og alle går hver til sitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til "eVicez" , "Polardego" og "fi_asko" for di siste tre postene :)

endelig noen som skjønner dette her , i motsettning til "turboalfa" som tydeligvis liker å måtte fikse skader på sin egen bil, som andre har påført den...

Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger

Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe latterlig tråd :D ho ho hu dama der gjorde sikkert det eneste riktige!! det er jeg overbevist om, her ligger det nok noe bak som stakkaren ikke vil fortelle om!! så lager du en tråd her inne og beviser for alle hvor utrolig udugelig det går an å bli, at du til og med sier at hun er lite fin !? haha sånt sier man bare ikke, du var tross alt sammen med henne!! tok du henne da bare fordi hun var den eneste du kunne få????

Og anmelde henne??? hva for du ut av det??? løpe til Politiet når du ikke greier å ordne opp i egne problemer!? er enig med de som sier du er Fjortis, det er du fa1 meg!! det står jo nå på bilen også :) la det være sånn ..

legger til

Her bør du tenke litt, du har tydelig såret henne såpass mye at hun ville ta igjen! så i stedet for å anmelde, hev deg over (hvis du kan) og fiks opp bilen selv. Anmelde henne for dette er bare så utrooolig tåpelig at jeg kan ikke finne det rette ordet for det.. sorry men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe latterlig tråd :D ho ho hu dama der gjorde sikkert det eneste riktige!! det er jeg overbevist om, her ligger det nok noe bak som stakkaren ikke vil fortelle om!! så lager du en tråd her inne og beviser for alle hvor utrolig udugelig det går an å bli, at du til og med sier at hun er lite fin !? haha sånt sier man bare ikke, du var tross alt sammen med henne!! tok du henne da bare fordi hun var den eneste du kunne få????

Og anmelde henne??? hva for du ut av det??? løpe til Politiet når du ikke greier å ordne opp i egne problemer!? er enig med de som sier du er Fjortis, det er du fa1 meg!! det står jo nå på bilen også :) la det være sånn ..

ja for dette vet du allt om?! nei har ikke gjort noe for at ho skulle gjøre det.

og hvorfor jeg var sammen med ho har vel du ingenting med, men alle går faktisk ikke kun etter utseendet , som kanskje du gjør?!

og hvor mange ganger må jeg si det? gidder ikke sitte med en herpet bil fordi ei kjærring har spraya på bilen min?! ikke noen annen måte å få ordnet dette på enn å anmelde det! hva hadde f.eks du gjort om en eller annen (F.eks meg) hadde lakket "DUST" på panseret på din bil,?

-legger til-

går ikke å fikse bilen selv! orginal lakken er ødelagt pga dritet di sprayet på.. noe jeg ikke har nevnet her er at di tilv og med stjal diverse bildeler som lå der jeg hadde bilen , men det har ikke noe med selve hærverket å gjøre så har ikke hatt gidd til å nevne det her , men det di har gjort er så utrolig mye mer tåpelig en at jeg annmelder det hele... og som sagt igjen, jeg har IKKE gjort noe som helst for å fortjene det ho har gjort mot meg!

(edit)

Di har tilv og med vært så teite at den ene tingen di stjal (eksos-endestuss) , den satte di på bilen til ei som sitter i rullestol , og la skylda på henne?! hallo?! blah

Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger

Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik som samfunnet er i dag, kan man ikke ordne noe

"på egen hånd". Da blir man anmeldt. Eneste måten

å ordne noe som strider mot loven, er anmeldelse.

Å uansett hva trådstarter ikke har sagt om saken,

er det uinteressant, ettersom saken dreier seg om

jenta som tagga ned bilen, å at HUN gjorde herverk

på andres eiendom

VW mekaniker

Sertifisert DEFA alarm og tracker montør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

legger til

Her bør du tenke litt, du har tydelig såret henne såpass mye at hun ville ta igjen! så i stedet for å anmelde, hev deg over (hvis du kan) og fiks opp bilen selv. Anmelde henne for dette er bare så utrooolig tåpelig at jeg kan ikke finne det rette ordet for det.. sorry men.

Ikke vet jeg hvilke bærter dere har i bærum, men jeg vet iallefall at slike psycho-damer finner man overalt, så er ikke overraska om at dj_timoty ikke har jort en dritt. Kan være nok bare å bli dumpa å d er et lite hakk i stoltheten til ei dame. Men kan også være at dj_timoty er en stor drittsekk som banka hu opp som lørdagskos. Da har han isåfall fått som fortjent, eller han skulle ha fått gjennomgå mer en dette. Men det jeg tviler på, er at dj_timoty anmelder henne om han har gjort henne noe vondt. Men drittsekk kan man jo være uten å være voldelig også. Så litt vanskelig å vite hvor man skal stå i denne saken, så aller best er det vel heller å ikke ta en side, men heller stå midt i mellom å se på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vet jeg hvilke bærter dere har i bærum, men jeg vet iallefall at slike psycho-damer finner man overalt, så er ikke overraska om at dj_timoty ikke har jort en dritt. Kan være nok bare å bli dumpa å d er et lite hakk i stoltheten til ei dame. Men kan også være at dj_timoty er en stor drittsekk som banka hu opp som lørdagskos. Da har han isåfall fått som fortjent, eller han skulle ha fått gjennomgå mer en dette. Men det jeg tviler på, er at dj_timoty anmelder henne om han har gjort henne noe vondt. Men drittsekk kan man jo være uten å være voldelig også. Så litt vanskelig å vite hvor man skal stå i denne saken, så aller best er det vel heller å ikke ta en side, men heller stå midt i mellom å se på.
ni teeeegn

VW mekaniker

Sertifisert DEFA alarm og tracker montør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja for dette vet du allt om?! nei har ikke gjort noe for at ho skulle gjøre det.

og hvorfor jeg var sammen med ho har vel du ingenting med, men alle går faktisk ikke kun etter utseendet , som kanskje du gjør?!

og hvor mange ganger må jeg si det? gidder ikke sitte med en herpet bil fordi ei kjærring har spraya på bilen min?! ikke noen annen måte å få ordnet dette på enn å anmelde det! hva hadde f.eks du gjort om en eller annen (F.eks meg) hadde lakket "DUST" på panseret på din bil,?

-legger til-

går ikke å fikse bilen selv! orginal lakken er ødelagt pga dritet di sprayet på.. noe jeg ikke har nevnet her er at di tilv og med stjal diverse bildeler som lå der jeg hadde bilen , men det har ikke noe med selve hærverket å gjøre så har ikke hatt gidd til å nevne det her , men det di har gjort er så utrolig mye mer tåpelig en at jeg annmelder det hele... og som sagt igjen, jeg har IKKE gjort noe som helst for å fortjene det ho har gjort mot meg!

(edit)

Di har tilv og med vært så teite at den ene tingen di stjal (eksos-endestuss) , den satte di på bilen til ei som sitter i rullestol , og la skylda på henne?! hallo?! blah

javel, hvis det ikke var utseende??? var det fordi hun er så smart ??? nå syns jeg bare du fortjener dette mere og mere ... hmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår