lulle Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Hei.. har en 455 Oldsmotor fra 74..som jeg har til salgs... har ikke peiling hva en sånn motor ligger i pris.... er det noen som vet det?hellothere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V8power Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 En sånn lavkomp motor med defekt veiv er nok ikke verdt allverdens.3-4000 maks tipper jeg.Har du sjekket at blokk og råder er i orden?Kan veiven slipes? Alt slikt hjelper på prisen. Siter 1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt 1968 Oldsmobile 98 Convertible 1968 Buick Skylark 2dht prosjekt 1969 Dodge Charger 440 1978 Chevrolet Corvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet Mars 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 V8power skrev: En sånn lavkomp motor med defekt veiv er nok ikke verdt allverdens.3-4000 maks tipper jeg.Har du sjekket at blokk og råder er i orden?Kan veiven slipes? Alt slikt hjelper på prisen. Topper er overhalt, ny kam, nytt register og nye ventilløftere, blokka er veldig fin uten slitekanter, råder og stempel er ok. veiven kan slipes,, den er slitt på en plass ellers ok, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GoodWood Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Har du motoren enda? Mvh Jan Otto Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lullo Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 GoodWood skrev: Har du motoren enda?Mvh Jan Otto hei, nei desverre 455 motoren er solgt for en stund siden.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg