Gå til innhold

Prosjekt VolkswagenRacing...

Ranger emnet

The Gølf

Anbefalte innlegg

• Svar 142
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg var oppe i hallen i dag der jeg har bilen.. skulle fyre opp anlegget litt men det fungerte ikke:( sjekket litt med kabler osv men jeg fant ikke ut hva det kunne ha vært.. oxo når jeg tråkker inn bremsepedalen så starter viftene i bilen*hjelp* og det lyser i alle lampene ved speedometeret..

hva er dette for noe?

kan det være noe jordingsfeil eller kortslutning?

- Audi A4 2004 S Line

- VW Passat 2001 Highline

- Audi A4 1.8T Avant Rieger Style

- VW Golf 3 Rieger Style

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var oppe i hallen i dag der jeg har bilen.. skulle fyre opp anlegget litt men det fungerte ikke:( sjekket litt med kabler osv men jeg fant ikke ut hva det kunne ha vært.. oxo når jeg tråkker inn bremsepedalen så starter viftene i bilen*hjelp* og det lyser i alle lampene ved speedometeret..

hva er dette for noe?

kan det være noe jordingsfeil eller kortslutning?

Er det spenning på forsterkeren eller?

Sjekket jordingen til forsterkeren, har den ikke jord, så er ihvertfall ting dødt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alle lysene i bilen er koblet av.. baklykter, sideblinkere osv.. og på forsterkeren lyser det rødt( det står status ved siden av der det lyser)

regner med at det bare er en bagatell.. så jeg får gjøre i stand hele bilen og koble på alt og se hva det er for noe.. men hvis noen vet hva det er så si ifra;)

- Audi A4 2004 S Line

- VW Golf 3 Rieger Style

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alle lysene i bilen er koblet av.. baklykter, sideblinkere osv.. og på forsterkeren lyser det rødt( det står status ved siden av der det lyser)

regner med at det bare er en bagatell.. så jeg får gjøre i stand hele bilen og koble på alt og se hva det er for noe.. men hvis noen vet hva det er så si ifra;)

lyser den rødt eller blinker rødt, så ville jeg forsatt ha sjekket jordinga til spilleren, evt vridd litt på kabelen etc.

Hadde samme problem hos meg, ingen ting fungerte på anlegget, blinket rødt på forsterkern, og der var det jordingen.

Så go for it, hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag fungerte anlegget.. det var jordingen din forsterkeren som var feilen..

jeg fikk effektpotta mi i dag..her er et bilde

116-1656_IMG.jpg

håper det blir bra men er litt redd for at det kan bli litt for mye potte:P

hva syns dere?

- Audi A4 2004 S Line

- VW Golf 3 Rieger Style

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor fikk du tak i dem? Og hvor mye ga du? Må ha nytt annlegg på Golfen min også nå, så kunne jo like greit slengt på det med det samme

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men til noe annet... dørene mine henger litt, slik at de ikke går rett inn hvis dere skjønner.. hva kan jeg gjøre med dette? slik at de er/ligger 100% vannrett når de blir slengt igjen..

skjønner dere hva problemet er?

- Audi A4 2004 S Line

- VW Golf 3 Rieger Style

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men til noe annet... dørene mine henger litt, slik at de ikke går rett inn hvis dere skjønner.. hva kan jeg gjøre med dette? slik at de er/ligger 100% vannrett når de blir slengt igjen..

skjønner dere hva problemet er?

Tenker du at de ikke er helt rette? At de enten går ut, eller er litt skrå når de er åpne/lukkede?

Justering av dørhengslene vil rette dette. Det er vel 2 dørhengsler, og 8 skruer. Fire fester på hver, to fra dørhengsel til karosseri, og to fra dørhengsler til dører. Er vel 10" eller 12" skruer, sikkert. Løsne forsiktig, og stramme til igjen. Du merker sikkert hvor du skal skru :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider