Bakhjulboogie Skrevet Januar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 HR er hastighetsindeksen på dekka. I ditt tilfelle betyr det at du må ha dekk som er stempla HR, og dermed godkjent for max 210 km/h. 5 1/2J betyr kort og greit at du må ha felger som er 5 1/2 tommer brede. Siter I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy! -Tom Waits Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Furie Skrevet Januar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 HR er hastighetsindeksen på dekka. I ditt tilfelle betyr det at du må ha dekk som er stempla HR, og dermed godkjent for max 210 km/h. 5 1/2J betyr kort og greit at du må ha felger som er 5 1/2 tommer brede. Ah... Skjønner, thanks! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Januar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 Kan noen oversette "styretrykksregulator / varmkjøringsregulator" til engelsk og/eller tysk? Fuel Pressure regulator Men i ditt tilfelle så er det vel denne du lette etter? HR dekk på minimum 5 1/2J * 13" felger.. Altså 13" felger forstår jeg, men... hva betyr resten? 5,5x13" J er jeg usikker på, normalt står J for Joule, som er en måleenhet for energi:klovn: Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Furie Skrevet Januar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 Fuel Pressure regulator Men i ditt tilfelle så er det vel denne du lette etter? Hm.. Er det? Vet ikke jeg, altså.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy350 Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 J er en type utførelse av felghornet, altså kanten der du banker på balanseringsvekter. Siter Christian '77 Caprice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg