Ostby Skrevet Juni 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2003 Det her har sikkert blitt spurt om mange ganger før. men jag fant ikke noe når jeg søkte. Mail: Hvorfor får jeg så sinnsykt mange mailer? jeg er egentlig ikke interisert i det. Og hvis det går an å slå det av så si det på en høflig måte. :op Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Juni 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2003 Du går på "usercp" så velger du "edit options" så merker du No på "Use 'Email Notification' by default?" Da blir du kvitt alle de mailene du får.... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juni 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2003 Nederst i mailene dine står det sikkert f.eks.: "Unsubscription information: To unsubscribe from this thread, please visit this page: http://www.bilforumet.net/member2.php?action=usub&threadid=11687" (Helst ikke trykk på den for da får jeg ikke fler mailer på den tråden) Da er det bare og trykke på den linken til den tråden du ikke vil ha lenger. Eller var det ikke det du lurte på?? Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostby Skrevet Juni 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2003 Glimrende TAKK TAKK! Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg