RaCk Skrevet Juni 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 Det er jeg som hoster hos Domeneshop. Vi har 500 meg på siden og ubegrenset med trafikk. Skjønner ikke helt dette. Skal ringe til dem og høre. Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Juni 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 Nå er det ingen av linkene som fungerer lengre? Etter å ha blitt avbrutt nedlastingen min 5 ganger får jeg ikke startet på nytt igjen :( :mad: Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
longroofracing Skrevet Juni 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 hva med å gi filmen til be-4-you, så legger de den sikkert ut........ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazdius Skrevet Juni 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 Den som vil har min tillatelse til å sende den til be-4-you.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolkestadRacing Skrevet Juni 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 Ta å få lagt ut en link som funker!! Er jævlig sugen på å se den filmen!:D Siter Driving Is Noting Without Control -Audi A4 Turbo Quattro xGolf IV gti turbo (taket og kondemnert) xGolf 2 gti turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hercem Skrevet Juni 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 Ny link til filmen Nå fjernet jeg filmen fra mitt hjemmområde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jace Skrevet Juni 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 Bra video, fikk sett masse kult! Glad for at filem ble lagt ut. Gud bedre jeg får så lyst til å kjøre når jeg sitter å ser på slikt.. Siter tut tut bært bært Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet Juni 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 ..heheyyyyyyy!1 fett den linken funka jooooo! birthday ...laster ned nå---*spent* ...ayyyyyyyyye, hercem?:) ....hvis ikke jeg huske rfeil....så drev du og filma cruisinga.... :D ...du kunne ikke legge ut den filmen a? *GOSH* hsuker spesielt inne i tunnelen...ratta med ene hånda og filma med det andre.... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Juni 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 Myye bra filming her ihvertfall.. Tøffe biler og.. Likte godt vindusviskeren bak på passaten i begynnelsen av filmen :D Men det ble litt mange "mann!", "oioioi!" og "ååhhh!" Må vel kanskje regne med dette med tanke på hvilke biler som kjørte da.. :) Bra filmklipp! Edit: Blandet audi og passat visst.... :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cax Skrevet Juni 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 Ikke glem "saadan", innført som offisielt bannord i agderkommunene. Siter The problem with me, they tell me, is that I use people, and love things Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazdius Skrevet Juni 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 Originally posted by SunnyGTi2.0 Myye bra filming her ihvertfall.. Tøffe biler og.. Likte godt vindusviskeren bak på audien i begynnelsen av filmen :D Men det ble litt mange "mann!", "oioioi!" og "ååhhh!" Må vel kanskje regne med dette med tanke på hvilke biler som kjørte da.. :) Bra filmklipp! Det var en passat helt på begynnelsen ;) Det var forøvrig heller aldri meningen å legge ut filmen på internett.. snaut nok pc, men det ble nå en gang slik.. Mye intern humor og uttrykk :) cax: Vi sier da vitterlig satan med t :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hercem Skrevet Juni 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 Originally posted by daihard ..heheyyyyyyy!1 fett den linken funka jooooo! birthday ...laster ned nå---*spent* ...ayyyyyyyyye, hercem?:) ....hvis ikke jeg huske rfeil....så drev du og filma cruisinga.... :D ...du kunne ikke legge ut den filmen a? *GOSH* hsuker spesielt inne i tunnelen...ratta med ene hånda og filma med det andre.... :D Jeg har svart pm'en fra deg. Til opplysning til alle andre har jeg ikke firewirekort på pc'en. Det billigste kortet kostet under 200 kr hos Komplett. Bestiller meg muligens det i morgen, så kommer det film etterhvert. Ble litt dårlig filming fra streetmeet'en, men jeg har noe fra Gatebil som ikke er så værst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Juni 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 Originally posted by hercem Ny link til filmen Takker :) Tøffer & går i 80km/t.... eller var det kb/s tro..... :D Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Juni 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 Fet film, bra at dere har latt lyden av bilene være i stedet for å legge på musikk. Men LITT for mye ojojoj. :D Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazdius Skrevet Juni 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 Takk for bra respons. Sjekk tittelen min thumpsup Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg