AndySix Skrevet Juni 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 Syntes pratingen var underholdene jeg. :) Får med litt av stemningen og ikke bare audi-physj-physj. Siter mvh Andy 2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs) www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Juni 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 Originally posted by Andy156 Syntes pratingen var underholdene jeg. :) Får med litt av stemningen og ikke bare audi-physj-physj. Jeg må si det værste var responsen da en E30 M3 kom forbi folka.. Da holdt det for meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazdius Skrevet Juni 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 Ahahahahaha!!! Det var for å mobbe en kamerat som var med ;) Jeg filma den jo seinere flere ganger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Juni 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 Originally posted by Mazdaharry Ahahahahaha!!! Det var for å mobbe en kamerat som var med ;) Jeg filma den jo seinere flere ganger. Godt mulig at du filma den senere, jeg så ikke lenger jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazdius Skrevet Juni 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 Neinei.. det er jo selvfølgelig ditt valg. Ingen kan tvinge deg til å se den. Jeg er bare hyggelig og deler mine opplevelser av gatebiltreffet. :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Juni 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2003 synes folk BØR være takk nemmelige for at noen er så greie og legge ut slik jeg... Ikke bare klage, Er det ikke noe og klage på finner man noe og klage på.. jaja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Juni 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2003 bra film Mazdaharry :) Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazdius Skrevet Juni 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2003 Tusen takk :) Du er jo rå på redigering.. Kanskje vi kan samarbeide en gang? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calib'R Skrevet Juni 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2003 Hvordan har det seg sånn at jeg ikke får hele filmen, når jeg laster den ned? Når den har fullført nedlastinga står det at den lastet ned 213 av 213 mb. Men når jeg skal se på den, er den bare på 67mb??? Jeg har lastet den ned 5 ganger nå, og det skjer det samme hver gang. ??? Siter BRENN !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg