Gå til innhold

Speedometerwire

Ranger emnet

bjørn

Anbefalte innlegg

Hvor kan jeg få kjøpt en speedowire?

Jeg har tittet på mekonomen, biltema og veng sine nettsider uten hell (mulig dem har for det men..).

Noen som har en brukanes liggende forresten? Til m47 kassa.

[ Volvo 242 -82 ]

[ Fiat Uno Turbo -86 ]

[ Ford Sierra Cosworth -91 ]

[ Volvo 240 -83 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kan jeg få kjøpt en speedowire?

Jeg har tittet på mekonomen, biltema og veng sine nettsider uten hell (mulig dem har for det men..).

Noen som har en brukanes liggende forresten? Til m47 kassa.

Et søk på Mekonomen ga følgende resultat...

Speedometerwire med man gir, med VDO-måler 24-95031 225:-

Er det denne du skal ha?

Glenn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja der fant jeg den under mekonomen ja, den lå under en egen gruppe "wire", snodig :)

Noen som vet forskjellen (hvis det er noen) mellom wirene på de forskjellige kassene?

Det er forskjell på instrumentpanel vs instrumentpanel.

Når jeg hadde mekanisk speedo i 242'en, passet ikke wire på VDO instrumentcluster... ergo måtte jeg modde over turteller fra VDO, inn i cluster fra yakuzi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja der fant jeg den under mekonomen ja, den lå under en egen gruppe "wire", snodig :)

Noen som vet forskjellen (hvis det er noen) mellom wirene på de forskjellige kassene?

på de forskjellige kassene er de forskjell på lengden, også er det forskjell på anslutning mot instrumentene yazaki/vdo

Mercedes 190E selges, send pm for mer info

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåla mi spretter opp og nett som en sprettball. Prøvde å smøre wiren, men det hjalp ikke stort. Bestilt ny hos BCB (250kr(.

Av en eller annen grunn likte dem ikke det på ppk, selv om jeg mener det er irrelevant for sikkerheten (kan nok diskuteres men :)).

[ Volvo 242 -82 ]

[ Fiat Uno Turbo -86 ]

[ Ford Sierra Cosworth -91 ]

[ Volvo 240 -83 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider