bjørn Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Hvor kan jeg få kjøpt en speedowire? Jeg har tittet på mekonomen, biltema og veng sine nettsider uten hell (mulig dem har for det men..). Noen som har en brukanes liggende forresten? Til m47 kassa. Siter [ Volvo 242 -82 ] [ Fiat Uno Turbo -86 ] [ Ford Sierra Cosworth -91 ] [ Volvo 240 -83 ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 VO1234490 er nummeret, og den koster vel neppe mer enn 2-300 på Volvo. I hvertfall sist jeg kjøpte en slik. Du er sikker på at du ikke har elektronisk speedo på akselen din da? Hvilken årsmodell er dette da? Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Hvor kan jeg få kjøpt en speedowire? Jeg har tittet på mekonomen, biltema og veng sine nettsider uten hell (mulig dem har for det men..). Noen som har en brukanes liggende forresten? Til m47 kassa. Et søk på Mekonomen ga følgende resultat... Speedometerwire med man gir, med VDO-måler 24-95031 225:- Er det denne du skal ha? Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 mekonomen har!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboperformance Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Tipper jeg har en liggende hvis den er lik på M45, m46 og M47? Siter Prosjekt Fenris: 242 TIC, 300 hk, 1. premie Ål-treffet 2006: http://http://www.bilforumet.no/prosjektforum/70808-turboperformance-volvo-242-project-fenris.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 150 kr hos KG Trimning, pluss frakt blabla. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn Skrevet Mars 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Ja der fant jeg den under mekonomen ja, den lå under en egen gruppe "wire", snodig :) Noen som vet forskjellen (hvis det er noen) mellom wirene på de forskjellige kassene? Siter [ Volvo 242 -82 ] [ Fiat Uno Turbo -86 ] [ Ford Sierra Cosworth -91 ] [ Volvo 240 -83 ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Ja der fant jeg den under mekonomen ja, den lå under en egen gruppe "wire", snodig :) Noen som vet forskjellen (hvis det er noen) mellom wirene på de forskjellige kassene? Det er forskjell på instrumentpanel vs instrumentpanel. Når jeg hadde mekanisk speedo i 242'en, passet ikke wire på VDO instrumentcluster... ergo måtte jeg modde over turteller fra VDO, inn i cluster fra yakuzi.. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Ja der fant jeg den under mekonomen ja, den lå under en egen gruppe "wire", snodig :) Noen som vet forskjellen (hvis det er noen) mellom wirene på de forskjellige kassene? på de forskjellige kassene er de forskjell på lengden, også er det forskjell på anslutning mot instrumentene yazaki/vdo Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Propellue Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Hva med hvis jeg har ny kasse (M46) og veldig gammelt speedo da (bortover-speedo fra 144)? Har satt ny motor og kasse i bilen og da har jeg fått litt pes med speedoen. Har ikke lyst til å bytte til en nyere speedo heller. Det er jo den gamle som er tøffest.. Hehe! Anyone? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 vdo= svart ring en vrir innpå bakpå instrumentboksen. yazaki=hvit klips på wiren som en bare trykker innpå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn Skrevet Mars 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Nåla mi spretter opp og nett som en sprettball. Prøvde å smøre wiren, men det hjalp ikke stort. Bestilt ny hos BCB (250kr(. Av en eller annen grunn likte dem ikke det på ppk, selv om jeg mener det er irrelevant for sikkerheten (kan nok diskuteres men :)). Siter [ Volvo 242 -82 ] [ Fiat Uno Turbo -86 ] [ Ford Sierra Cosworth -91 ] [ Volvo 240 -83 ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg