Gå til innhold

Norges første gateregga Silvia s15


J.C

Anbefalte innlegg

Like greit å ikke regge den i det hele tatt da. Jeg klarer ikke å tenke meg noe mere bortkastet enn en original Silvia; så mye potensiale rett i vasken.

 

Bilen er godkjent med alle modsene da, carbon vinge, felger, ekstra hk++

 

Så jeg veit ikke om det er helt bortkastet jeg men:)

 

EDIT: Litt før meg der Njål..

Nissan 200sx med div. mods

 

http://www.vingergatebil.kwn.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like greit å ikke regge den i det hele tatt da. Jeg klarer ikke å tenke meg noe mere bortkastet enn en original Silvia; så mye potensiale rett i vasken.

 

Bilen er ikke orginal og den kommer til å moddes mer..For å si det sånn så er det samma om du gjør noe med den eller en vanlig regga bil.Like "ulovlig" det...

det er ikke størrelsen det kommer an på.

det er hvordan du bruker den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 1 month later...
noen som veit hva det kan koste å evt importere en sånn bil(venstrestyrt) å få den regga på motorhistorisk? jeg er så jævlig ivrig å ordne en sånn! så hilma mange folk som har alt av de andre bilene så! vil ha no unikt og rått..

 

Får ikke tak i s15 med venstreratt

mvh

Daniel Nilsen \ Danieln

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Like greit å ikke regge den i det hele tatt da. Jeg klarer ikke å tenke meg noe mere bortkastet enn en original Silvia; så mye potensiale rett i vasken.

 

Du er så misunnelig at det nesten er litt flaut å lese posten din

 

:)

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde biler som skulle registreres på motorhistorisk grunnlag måtte være helt standard jeg? Jaja, da lærte jeg noe nytt i dag å.

 

Tar vel ikke lang tid før de kan regges normalt, dette er jo skikkelig drømmebil!

:win

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Trodde biler som skulle registreres på motorhistorisk grunnlag måtte være helt standard jeg? Jaja, da lærte jeg noe nytt i dag å.

 

Tar vel ikke lang tid før de kan regges normalt, dette er jo skikkelig drømmebil!

:win

 

 

Biler som er regget på motorhistorisk grunnlag SKAL være i den stand de var da de forlot fabrikken. Unntak er driftsslitasje. Bilen kan IKKE modifiseres. Da frafaller grunnlaget for godkjenning og bilen må bringes tilbake i ordinær stand.

 

Om noen ønsker å diskutere dette videre så søk litt på nett og les lov for motorvogn. Har selv vært med å godkjent en Skyline r32 på motorhistorisk å der måtte alt settes i orginal stand før den gikk mellom. Kan nevne, seter, felger, eksos, luftfilter og noen andre små ting.

Kim Olsen KNA Telemark

_______________________________

http://www.psycho-tuning.no

http://www.kna-gatebil.no

http://www.japsebil.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår