Gå til innhold

Corrado dash i Golf2?

Ranger emnet

MSpeed

Anbefalte innlegg

Hei

Har tenkt til å sette inn ett corrado dashbord i golfen snart, men trenger litt info først. Kan jeg bruke hvilken som helst dashbord? passer de fra en G60 corrado over i min 85model gti 8v? og hva med ledningsnettet? hva må gjøres med det?

Er det noen som vet noe om dette byttet så skrik ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Har tenkt til å sette inn ett corrado dashbord i golfen snart, men trenger litt info først. Kan jeg bruke hvilken som helst dashbord? passer de fra en G60 corrado over i min 85model gti 8v? og hva med ledningsnettet? hva må gjøres med det?

Er det noen som vet noe om dette byttet så skrik ut!

jeg hadde corrado dash i golfen min.er en del jobb egentlig. må skjære litt i dashen mot ruta og i endene mot A stolpen. kan ikke si akkurat hvor mye du må skjære. må bare ta litt og litt,og prøve hele tiden. må også gjøre om på rattstammen for å få inn instrumentene. det kjeieste er å få til varmeapparatet. ledningsnettet skal gå greit å bruke det du har. lenge siden jeg gjorde dette nå,så mulig jeg kan ha glemt noe da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har skjønt det at jeg må kutte dashbordet mot ruten, og ved a stolpene. Og at jeg må bruke Corrado sin rattstamme. men lurer mest på hvordan det vil gå når corradoen har digital km teller og golfen har mekanisk?

sånn å forstå ja. da blir det annerledes. hadde vr6 motor og ledn nett,så fikk aldri det problemet jeg. da var jeg jo ikke til så mye hjelp allikevel da. beklager....

Lenke til kommentar
Del på andre sider