MSpeed Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Hei Har tenkt til å sette inn ett corrado dashbord i golfen snart, men trenger litt info først. Kan jeg bruke hvilken som helst dashbord? passer de fra en G60 corrado over i min 85model gti 8v? og hva med ledningsnettet? hva må gjøres med det? Er det noen som vet noe om dette byttet så skrik ut! Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Er det forskjell på Corrado,golf og passat dash? Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Er det forskjell på Corrado,golf og passat dash? Enkelt og greit: ja. Corradodashen gir mer cockpit-preg. :) Den er litt mer firkanta også, så den passer litt bedre med golfen enn G3-dash. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R32Turbo Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 HeiHar tenkt til å sette inn ett corrado dashbord i golfen snart, men trenger litt info først. Kan jeg bruke hvilken som helst dashbord? passer de fra en G60 corrado over i min 85model gti 8v? og hva med ledningsnettet? hva må gjøres med det? Er det noen som vet noe om dette byttet så skrik ut! jeg hadde corrado dash i golfen min.er en del jobb egentlig. må skjære litt i dashen mot ruta og i endene mot A stolpen. kan ikke si akkurat hvor mye du må skjære. må bare ta litt og litt,og prøve hele tiden. må også gjøre om på rattstammen for å få inn instrumentene. det kjeieste er å få til varmeapparatet. ledningsnettet skal gå greit å bruke det du har. lenge siden jeg gjorde dette nå,så mulig jeg kan ha glemt noe da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mars 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Ja, har skjønt det at jeg må kutte dashbordet mot ruten, og ved a stolpene. Og at jeg må bruke Corrado sin rattstamme. men lurer mest på hvordan det vil gå når corradoen har digital km teller og golfen har mekanisk? Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R32Turbo Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Ja, har skjønt det at jeg må kutte dashbordet mot ruten, og ved a stolpene. Og at jeg må bruke Corrado sin rattstamme. men lurer mest på hvordan det vil gå når corradoen har digital km teller og golfen har mekanisk? sånn å forstå ja. da blir det annerledes. hadde vr6 motor og ledn nett,så fikk aldri det problemet jeg. da var jeg jo ikke til så mye hjelp allikevel da. beklager.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg