Gå til innhold

Bilder fra VW-Trøndertreff på Lånke

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Originally posted by Ost

Den "bussen" var skummel! Kan antyde 8-blank på 201m, vel var mer 180 meter, men dog...

Ja; jeg tror de bør skaffe seg litt nøyaktigere måleinstrumenter dersom de vil ha tider som 'er brukandes'. Manuell start med stoppeklokke er en ting; cirkamåling av 201m er en annen :-)

(men det var jo flere biler som gikk rimelig fort; synd vi ikke fikk se Ost-S2 mot Mazda 616)

'99 Audi S4

'12 Honda CB1kR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kastet sammen noe som kan minne om en film fra Lånke nå sist lørdag (2003-05-31).

Ble litt dårlig tid til redigering denne gangen, og råfilmen var alt annet en bra, men for de som liker gamle, luftavkjølte biler så er sikkert http://raboc.org/movie.php?id=10 verdt et besøk. (den 'Porsche-bussen' går slett ikke ille, rett fram :-)

'99 Audi S4

'12 Honda CB1kR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kid-A

Klikker på linken på sia, men får ikke lasta ned filmen.

(Har nettopp installert divx)

Nei; serveren som alle filmene ligger på er nede :(

Om du forsøker igjen nå så bør du alikevel få lastet ned filmen, men med relativt dårlig hastighet. (har endret litt sånn at den hentes fra min maskin på ADSL-linja i heimen)

'99 Audi S4

'12 Honda CB1kR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kid-A

Klikker på linken på sia, men får ikke lasta ned filmen.

(Har nettopp installert divx)

Nei; serveren som alle filmene ligger på er nede :(

Om du forsøker igjen nå så bør du alikevel få lastet ned filmen, men med relativt dårlig hastighet. (har endret litt sånn at den hentes fra min maskin på ADSL-linja i heimen)

Om noen har en server med masse båndbredde og bra stabilitet som de vil dele litt ressurser på så skrik ut ;)

'99 Audi S4

'12 Honda CB1kR

Lenke til kommentar
Del på andre sider