KennethB Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Her var det jaggu mye syting gitt!! Det er en del ting som skal klaffe for at det skal bli bra konkurranser! Og Sounstream Arosa har helt rett, terminlista blir nok oppdatert en 4-5 ganger i løpet av sesongen! Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tufte & toyota Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 at de som driver å arrangerer konkurranser i lille norge bør få en full honnør jeg dette gjelder både EMMA, DBDRAG, ACAP. og sikkert mange andre jeg er ikke alltid enig med alt som blir gjort jeg heller. men jeg tar det iallefall opp med de det gjelder, og på en saklig måte. og ikke på sarkastisk drittslenging her på forumet til dere som står på for at vi skal komme bort fra kjærring og unger noen helger TAKK SKAL DERE HA!!!!!! he,he,he,he,he,he.:dj Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Trur mye av det som har blitt skrevet her hadde gjort seg bedre på en mail til de det gjelder...! Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn W Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 nyrekruteringen står kun på vi som konkurerer fra før av! er bare å få med venner å kjente det....tor.s og ketil kan ikke stå på gata å drive med nyrekrutering,det er det "vi" som må ordne....i gode gammle dager kjørte vi 150mil tur retur med opel ascona B for å delta i nasca,så slutt å syt om at det ikke er konkuranser 50m fra garasjene deres.... ja...:roll:Gidder ikke nevne engang hvor mange km jeg har kjørt for å delta.dere alle blir småfolk i forhold....men uansett er jeg glad noen i det heletatt gidder å få noe til i vårt land.å at noen folk syter å klager er jo ikke til å komme unna.Tror også at ESPL hjelper på rekrutteringen til EMMA. Bjørn Siter Bjørn M Wilhelmsen Trur du æ røyke når æ koble... http://www.altabilstereo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corollapower Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Hmmm.. Kjørte nesten 800 km tur/retur i fjor til tønsberg for å være med på dbdrag på moro.. Og i tillegg kjørte jeg til våler og begge ruudskogen treffene.. Halve moroa er jo kjøreturen!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Hmmm.. Kjørte nesten 800 km tur/retur i fjor til tønsberg for å være med på dbdrag på moro.. Og i tillegg kjørte jeg til våler og begge ruudskogen treffene.. Halve moroa er jo kjøreturen!!! Tønsberg-turen var jo kanon! Kjørte fra drittværet her og kom til sommeren der borte :) Ble forresten over 3000 km på meg i løpet av 3 helger på forsommeren i fjor... Så å kjøre litt gjør jo ikke så mye, selv om det hadde vært kjekt om det skjedde mer her i nærheten. Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 hehe.. og det var hyggelig å hilse både BeemerZ1 og corollapower i Tønsberg yodude synes det var godt gjørt å kjøre så langt. ellers støtter jeg tufte & toyota!: at de som driver å arrangerer konkurranser i lille norge bør få en full honnør jeg dette gjelder både EMMA, DBDRAG, ACAP. og sikkert mange andre TAKK SKAL DERE HA!!!!!! happyhappy babyhmm? Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Gidder ikke nevne engang hvor mange km jeg har kjørt for å delta tja en svipptur Alta--->Lofoten er jo bare koz:) og hvor mange mil ble den turen til rudskogen i fjor da Bjørn??? rundt 200??? selvfølgelig hadde det vært kjempekjekt om alt skjedde i sin egen bakgård men med tanke på hvordan geografien i vårt langstrakte land er så syns jeg ikke folk ska klage så mye på å måtte kjøre noen mil for å få delta på konk Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Hei! Hadde lyst til å si litt hva jeg mener om dette opplegget her i fult offentlighet.Jeg synes det er bra at man samarbeider over grensen og jeg synes det er bra at max power engasjerer seg i miljøet. For oss som nå har brukt store deler av vinteren på å bygge anlegg, sier det seg selv at vi gleder oss til sommeren. Det er jo dette vi bruker utrolig mange timer på, at dette da har blitt så "komæsjt" opplegg synes jeg er utrolig synd. At halvparten av alle treffene dere arrangerer kun er ESPL , å første "normale” EMMA treffet ikke er før 10 juni. Dette synes jeg rett og slett er skammelig og respektløst ovenfor oss som har brukt så mange timer. Når det gjelder Gatebil skjønner jeg ikke hvorfor EMMA skal forholde seg til hva MAX POWER har tenkt å dekke eller ikke? EMMA har et ansvar ovenfor det miljøet de skal reppresentere, å det er verken opplagstallene til MAXPOWER eller deres magasininnhold som de burde tenke på! Jeg for min del kommer vell til å rette søkelyset over til "søtabror" som har et genialt opplegg for neste sesong, HER HAR Norge mye å lære! Synes det er tris det som skjer. Hei "Armor".Det gleder meg at det bygges biler i Oslo som er beregnet for Emma-konkurranser. De er det vel ikke så veldig mange av fra før.. Jeg har desverre vært borte i noen dager nå, og så først nå, hva som er skrevet her. Jeg har ikke tenkt å komentere dette, men alle som har lyst, kan gjerne sende meg en mail på ketil@emmaweb, eller ringe meg på 90139894. Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sooocool Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 jøss :D har Emma skuffa deg??? hmm tror heller at Emma har skuffa Oluf om du skjønner.. ikke tenk no mere over det ok :) skål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn W Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 tja en svipptur Alta--->Lofoten er jo bare koz:)og hvor mange mil ble den turen til rudskogen i fjor da Bjørn??? rundt 200??? selvfølgelig hadde det vært kjempekjekt om alt skjedde i sin egen bakgård men med tanke på hvordan geografien i vårt langstrakte land er så syns jeg ikke folk ska klage så mye på å måtte kjøre noen mil for å få delta på konk Du må nok plusse på 200 til...kjørte hjem igjen å vettu Bjørn Siter Bjørn M Wilhelmsen Trur du æ røyke når æ koble... http://www.altabilstereo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Tsj... Hva med 4500 km og 6 netter på ferge t/r for å komme på em-finalen?! Garantert ingen som slår den her!! :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn W Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Tsj... Hva med 4500 km og 6 netter på ferge t/r for å komme på em-finalen?! Garantert ingen som slår den her!! :) Fido... knock Siter Bjørn M Wilhelmsen Trur du æ røyke når æ koble... http://www.altabilstereo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Sorry Mack, men j kjørte fra Tynset, Fido fra Oslo... :D Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg