Mazda_GF Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Den vil nok passe bra på svart bil ja! Men fører ikke Martins her i Norge også den felgen kanskje? Bare ser det er lik layout på bildet, og likt merke også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuscani Skrevet April 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Da er felger bestillt det ble den felgen. Måtte få dekkmann til å ringe Martins angående denne felgen. De skulle ta inn 1 sett å det har jeg bestillt nå, desverre tar det ca 1 mnd før jeg får dem. Martins er importør i Sverige også. skal bestille meg dekk, men vet enda ikke hva jeg faller på. Det blir ikke 215/45-17 men 225/45-17 det er nemlig mindre avik på 225 enn 215 på rulleomkretsen Gleder meg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Hva ble prisen på de?? Har lyst på selv.. Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Se hva jeg fant forresten... synd de er litt små men... http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=24997349&ListingType=0&ListingSort=1&PageNum=1&Catg=115670 Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuscani Skrevet April 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 De kom på 6000,- som sakt disse felgene finnes ikke i Martins katalogen, de skulle bare ta inn et sett sa de. Vi har heller ikke lik boltsirkel så er usikkert at du får disse til din bil. Har nok sett etter brukte felger uten å finne så veldig mye fint. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spiceboy Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Tuscani Ka het de Martins felgene du kjøpte?? Siter Hyundai Tiburon 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Har du lagt om? Finnes det bilder av bilen din med de nye felgene? Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuscani Skrevet Mai 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Felgene er nok like rundt hjørnet, bestillte Nokian Z å disse ble sendt 10 mai. Legger ut bilde når felga er kommet. Felgene heter BM Potenza Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Skjer det noe med felgene snart eller? Veldig spent på å se dem på bilen din! Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuscani Skrevet Mai 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Bilder kommer så snart felgene er kommet. Er jeg heldig kommer den i neste uke. Dekka er kommet å levert til Dekkmann som leverer felgene. Gleder meg som en unge. Skal vaske bilen å finne et fint sted for fotografering. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuscani Skrevet Mai 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Må finne meg en ny felg, hvis jeg ikke har lyst å vente enda en mnd, tydelig at folk ikke har helt kontroll. :omfg hadde jeg vist dette for en mnd siden, så hadde jeg kjøpt en annen felg da, å ikke venta på noe som ikke kommer :jackinbox Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuscani Skrevet Mai 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Nye felger ble bestillt i dag og de er på lager :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 surt at Potenza'ne ikke dukka opp da... Blir det noe annet i svart eller? Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuscani Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 I dag henta jeg sommerhjula, de nye felgene ble nesten like tøffe :) kommer bilder i kveld ;) Deilig å endelig kunne kjøre med sommerdekk :P Har nå et sett 15" originale Hyundai felger som jeg ikke trenger mer. de er 6,5x15 og boltsikel på 5x114,3. Si fra om noen er intressert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuscani Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 her kommer bilder av ny felgene de ble døds tøffe på bilen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg