chspt Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 det ble rååå tøfft;) satser på og se deg på "nesset" idag?;) Siter 06 Mini Cooper S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 navn p¨å felger, link og pris? ;) tror jeg må gå for 18" selv... og min 235 brede for å fylle ut.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Fete felger!! Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuscani Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 navn p¨å felger, link og pris? ;) tror jeg må gå for 18" selv... og min 235 brede for å fylle ut.. Jeg ble anbefalt å gå for 225/45-17 fordi dette ville gi mindre avik en 215/45-17. Ønska ikke at bilen skulle bli helt dass å kjøre derfor valgte jeg 215. Felgene heter TD Drifz å leveres av martins. Du finner alt av info om denne felgen på deres hjemme side. Har sett en coupe med 8" felg med 215 bredde, dette fyller godt nok ut. Hvis du skal ha disse i 18" vil det si at du kan velge mellom 7,5" & 8,5" & 9,5". Jeg kjøpte Nokian Z til bilen min så jeg er spent på hvordan disse blir. Det jeg ser mangler nå er nye lykter for å få alt så reint som mulig. Lykke til med felg bytte, jeg ble godt fornøyd siden jeg ikke fikk de felgene jeg egentlig skulle ha. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 heh! kan tenke det!! står 215 på "orig" 16" gelgene nå,og er "laaaangt" igjen til buen bak :( Ser litt "teit" ut.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuscani Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 heh! kan tenke det!! står 215 på "orig" 16" gelgene nå,og er "laaaangt" igjen til buen bak :( Ser litt "teit" ut.. Original dim levert på 16" er 205/55-16 på 17" er det 215/45-17. Du får stikke innom en dekk sjappe å høre hva som er std på 18" du kan uansett ikke overskride + - 5% eller noe slikt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 +- 5% på rulle omkretsen ja ;) kan ha opp til 20" med lite gummi da vel og merke ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuscani Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Hei her kommer en liten oppdatering. ordentlige bilder av nyfelgene også har den fått nye baklykter. Lyktene fikk jeg hos en kar på sommertreffet, tusen takk. Nabo jenta var å kjørte på bilen sist fredag å ripet opp fangeren foran. Fikk bilen tilbake i dag med ny lakkert fanger, og lyktene var montert. Stemmnings bilde. Lyktene før. Ny lyktene på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 kan ikke huske å ha sett deg i byen. Men så har jeg ikke vært noe særlig ute selv... hehe. Men fin bil, det skal du ha, jeg vurderer også svarte felger med polert kant på min svarte s13, men har en del fixs som kommer i første rekke. blir nok ikke felger i år, hehe. Så evig synd at jeg er i bulgaria når maxpower er i tromsø, så blir ikke noe treff på meg. men vi må ta et lokalt tromsøtreff en gang i sommer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 WOW! hvor er de baklysene fra`? kjøpt mener jeg! Har en liten sprekk i den ene så dugger av og til. Grunn til å bytte det ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frakk2000 Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Skulle nesten ha gått for 18" på den, men regner med de hadde blitt kjipere m/tanke på sporing og comfort? Tenker den ser ganske fet ut med styling ja :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuscani Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 kan ikke huske å ha sett deg i byen. Men så har jeg ikke vært noe særlig ute selv... hehe. Men fin bil, det skal du ha, jeg vurderer også svarte felger med polert kant på min svarte s13, men har en del fixs som kommer i første rekke. blir nok ikke felger i år, hehe. Så evig synd at jeg er i bulgaria når maxpower er i tromsø, så blir ikke noe treff på meg. men vi må ta et lokalt tromsøtreff en gang i sommer! Hei er ikke noe stripe kjører, men er glad i å kjøre ellers. Er bare min som er sort i byen, så burde ikke være så vanskelig å se meg ;) Når er maxpower? jepp det burde vi :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuscani Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 WOW! hvor er de baklysene fra`? kjøpt mener jeg! Har en liten sprekk i den ene så dugger av og til. Grunn til å bytte det ;) Lyktene fikk jeg da jeg var på Sommertreffet i Mo i Rana. kom i kontakt med en som hadde coupe der å han hadde ikke fått til å montere disse og istede kjøpt seg carbon 3D lykter. Han kom til meg på Søndagen før jeg skulle dra å sa jeg kunne få disse. Takket å bukket, da jeg leverte bilen inn til lakking spurte han på karroseri om de skulle montere disse for meg å det takket jeg ja til. baklykter finner du hos Kspec.com, outcastperformance.com og sharkracing.com. Stemmer nok det Frakk2000, litt comfort må jeg ha ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 jeg tror det var 23 juni eller noe sånt maxpowertreffet skulle være... skal du forresten til sommertreffet på mo i høst ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuscani Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 jeg tror det var 23 juni eller noe sånt maxpowertreffet skulle være... skal du forresten til sommertreffet på mo i høst ? Du mener juli ;) jeg skal nok nedover ja :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg