|mx5t|Rune| Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 syns jeg så denne bilen da jeg susa forrbi bakkehaug bil i sørreisa førr ca en uke sia.. kan det stemme? var vertfall en coupe med sorte felger Siter - 91 Mazda Mx5 - 97 Honda Civic Vti Rallye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuscani Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 syns jeg så denne bilen da jeg susa forrbi bakkehaug bil i sørreisa førr ca en uke sia.. kan det stemme? var vertfall en coupe med sorte felger stemmer;) de har lakka opp front fangeren etter at nabo jenta her i byen kjørte på meg. de har også fiksa noe lakkskader under spoileren på bakluka og montert de nye baklyktene. Bruker de konsekvent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Rimelig sikker på at det var denne vi traff rett før bergnesset,mellom tømmerelv og nordkjosbotn i dag for 20-30 min siden.Kjørte sølvgrå alfa 156.. Så meget pen ut :) Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Nå.. har det skjedd noe nytt & spennende i det siste¿ Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuscani Skrevet Juli 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Har ikke hatt så mye penge å bygge for, men det kommer Alpine type X 6,5" komposett og Alpine MRV-545 4 kanals forsterker i første omgang i løpet av høsten. Det står øverst på ønskelisten. Hva som kommer av sub er jeg ikke helt sikker på enda, men det blir type x sub. Oppdatering kommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frakk2000 Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Bruker kjerra di 5x114? Isåfall så har jeg et par fine 18" i tilfelle du trenger et ekstra sett ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuscani Skrevet August 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Bruker kjerra di 5x114? Isåfall så har jeg et par fine 18" i tilfelle du trenger et ekstra sett ;D Stemmer at det er 5x114,3. Jeg kjører 17" fordi jeg enda har litt gummi på dekka. Synes 18" blir for stort. Er nok stereo å nye lykter som står for tur, men takk for tilbudet:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg