Gjest brunerune Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Har kjøpt meg noen nye 130mm fronthøyttalere fra blaupunkt som jeg skal bytte ut med de orginale, og lurte på hvordan jeg kunne fått av plastikkdekselet som skjuler høyttalerene i frontdørene (nede). Noen som har gjort dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billi Racing Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Har kjøpt meg noen nye 130mm fronthøyttalere fra blaupunkt som jeg skal bytte ut med de orginale, og lurte på hvordan jeg kunne fått av plastikkdekselet som skjuler høyttalerene i frontdørene (nede). Noen som har gjort dette? Du må ta av dørtrekket. Høytalerne er skrudd bakfra.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Riktig som Billi sier, litt jobb men går greit. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg