Gå til innhold

eddietion : Volvo V70R AWD - Prosjekt Laserblå

Ranger emnet

Rebel

Anbefalte innlegg

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Konge bil! Var ute å kjørte en slik i går...går bra unna disse her. Men hvorfor ikke chip? Den jeg kjører venter på chip, effektannlegg, filter, soting, felger og lykter..blir moro =)

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lever i evig frykt for at automatkassa ikke skal tåle chippingen, så lar det blir inntil videre ihvertfall.. går fort nok for min del, så langt! Få på stæsj og deler først.. :)

Omega: Ja det er en originalfarge som ble levert kun til R modellene i 99 og 00 modellene. Etter hva jeg har blitt fortalt er det 4 stk i den fargen i Norge, og 35 i verden. Om dette stemmer vet jeg ikke. Men mange av dem er det ikke!

Takk.. :)

Rebel

2001 S60 2,0T (tilsalgs)

2000 V70R AWD Laserblå (soon2come)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde gått for chip! har kjørt både 850t5r v70r og awdR...den v70r var chippet..og herregud hva den gikk unna! de virker late iforhold faktisk! ikke at de er det nei!

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lever i evig frykt for at automatkassa ikke skal tåle chippingen, så lar det blir inntil videre ihvertfall.. går fort nok for min del, så langt! Få på stæsj og deler først.. :)

Omega: Ja det er en originalfarge som ble levert kun til R modellene i 99 og 00 modellene. Etter hva jeg har blitt fortalt er det 4 stk i den fargen i Norge, og 35 i verden. Om dette stemmer vet jeg ikke. Men mange av dem er det ikke!

Okey :)Godt og vite..men jeg trenger litt :redxpoke begynner og klø i fingra etter og se noen bilder:)

Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig

Opel Maffian

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vidt jeg vet så tåler kassa chippinga...mange som kjører med orginal kasse og chip..hvordan eksos er det på din ? merke ellerno?

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LITT endringer har det nå blitt.. endelig!

Nå har klarglassene kommet seg på plass, og så klart sommerhjulenene.

Kjøpte lampene av en fra Turbo Performance forumet i Sverige, for 5' SEK, ca 4200 NOK, helt nye. Bra deal.

På gang nå er 18" O.Z. Ultraleggera 8X18, med Vredestein Ultrac 225/40 dekk. Så er det slissa skiver og Ferodo klosser som skal på foran og bak, Volvo stabstag venter også... mer kommer og dere holdes oppdaterte!

x1pmAkndzHuOfdSSSPuABJCoC3MD1Kz6KiZSdenYS-bW21ybG8Gby9eU0GJFRW_yddJyo2_4lNGHLI50rjmRXBJbh3xuxjVfjB8PrAGCgEvoBquMSyshXmYjn-3kp8EL8iUarRmj_0vHYM

x1pmAkndzHuOfdSSSPuABJCoBTUP6BHQVlWXgTz9UEoAXOS_IHdiFThQhcDxkVpVBxDoI7By3l0KTiQUe93os9KNGR1sTiI73JmG48DlSYWlRPBnS1FymbEFVXK5EVTq-F1vGgGZA82yBg

x1pmAkndzHuOfdSSSPuABJCoOtCJt0I6o9q2fO8YbiVyxX3-_769tj4U0J1BWIxjB4SY9pfXyphee8QQHFLAR0GLvYSaXJWK1ulVrL8CdX-wSaTguBfkSHHT-jGDOpNAKe3Co-inw-biSY

Rebel

2001 S60 2,0T (tilsalgs)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Fikk bilde av min gamle bil som jeg hadde i fjor, som jeg kolliderte med, ble vraket og bygget opp igjen. NÅ har den vært av veien en tur og blitt vraket igjen.. :(

x1pmAkndzHuOfdSSSPuABJCoHnB3BdcM6Jv058LGp2xAjdQrwzycIu8ki8kcn7N5gt2Ca9lzpdWXh-2KgjYZTdSE6ErykoTASq1ilvdKjeTg74BZXH0MROVdg5HBrKD14Nd4Elikul6QX0

Vel vel.. nå har jeg bestilt nye bremser,

x1pmAkndzHuOfdSSSPuABJCoLy6ywF2x1yZp7ddR5rtDAJzXoyn_rtwubGRyepeM_L4dh-r4y1tLZVtCwG6LsvSN8x8kI5gGgx4Nx2b3bowL0KktcOW5CClP9BGRRlG3-K_8qi6FSLepxw

Og så kommer det nye hjul neste uke.. :D

x1pmAkndzHuOfdSSSPuABJCoAB-e7R4gGLDwO73Gu7bdcTk-jcR6uJ5ucBWE_1FHy0jRvnATrgaYrCSpVx6ZtPnRcuWn6tv4r6lH7N-ruhM3OSlvL2ZUN5zzrVxB0fyD_eJlCnRagLcAII

8X18 Replica R felg

x1pmAkndzHuOfdSSSPuABJCoDBS0BGLc4fHzdBIitU8qlee51MJPBd-daU2_4FsBh-pqIT_QTsDDOwPNxb18ADj1D_iU7YVP8Hakqfbla1_mofjTJrX9h4ShX5qTS70zVBIIsYa1QGO_ws

Vredestein Ultrac, 225/40-18. SINNSYKT ville dekk å kjøre med, veldig gode våtegenskaper. Hadde disse i fjor, og hadde overraskelser med de, gode sådann!!

Sees godtfolk! :)

Rebel

2001 S60 2,0T (tilsalgs)

Lenke til kommentar
Del på andre sider