Marvil Skrevet Mars 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Er vel åpent til uti mai en gang tror jeg, men som sagt, tror det kan være lurt å være tidlig ute.. Er forøvrig ikke bindende påmelding (TROR jeg), så de om har planer om å reise kan jo skrive seg på her, slik at vi kan se hvor mange vi blir og evt lage rekke.. Evt så er muligheten til å lage rekke sammen med VACN, sett at så mange som mulig er medlem der. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Må vel få tatt meg turen jeg og da... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf_jinta Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 skal på gatebil, men skal ikke stille ut bil, vente til neste år med det er ikke no utstillingsobjekt enda gitt. Siter -Tess Mitt Golf-prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=92531 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240tic Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Jeg skal dit tror jeg. litt usikker på om jeg skal kjøre volvon eller golfærn Siter -93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006 -00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazert Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 mulig jeg også skal, er litt usikkert ennå. Skal i allefall på ruudskogen i sommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet April 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Nå har jeg vertfall meldt meg på, så satser på å få til en tur nedover.. Flere som har meldt seg på (skader jo ikke å melde seg på vertfall)..? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Hvorfor skal man melde seg på? Gjelder ikke det bare banekjøring eller eventuell utstilling da? Hm.. Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet April 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Akkurat hvorfor vet jeg ikke, men det blir lettere for både arrangør og de som skal stille ut/kjøre.. Tidligere har det vært førstemann til Mølla når man kommer, men nå vet man på forhånd om man har plass eller ikke.. Påmelding gjelder Racing serie, banekjøring, samt utstilling (dvs på go-cart-banen).. Så om man skal ha bilen sin på go-cart-banen (der alle stiller ut), så må man melde seg på.. :) Skal ikke du stille ut ? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Ah, okey.. Nei, jeg skal ikke stille ut..hehe..:) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Hvem andre enn Marvil skal på Gatebil da? Regner med at jeg tar meg en tur, men er litt usikker... Er det muligheter for campe i området, eller? Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Hvem andre enn Marvil skal på Gatebil da? Regner med at jeg tar meg en tur, men er litt usikker... Er det muligheter for campe i området, eller? jeg skal.. Skal riktignok ikke inn med bilen, da den foreløpig er heeelt original.. men jeg og kameraet er klar for tre dager med morro :D Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mai 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Har bestilt utstlillingsgreie, men litt usikker på om det blir tur.. Får se det litt an når det nærmer seg og hvem som skal og slikt.. :) Noen andre Golfere..? Vet du om Steffen og/eller Ilias skal, Ole..? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Har bestilt utstlillingsgreie, men litt usikker på om det blir tur.. Får se det litt an når det nærmer seg og hvem som skal og slikt.. :) Noen andre Golfere..? Vet du om Steffen og/eller Ilias skal, Ole..? Jeg aner ikke ass.. Men jeg regner med en liten tur, kanskje kanskje en overnattings, spørs på været og slikt.. Også er det VACN treff helga etter da, dit regner jeg med at jeg skal! :thumb Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Jeg skal hvertfall nedover og inn, regner med alle 3 dagene, pendle lillehammer - våler :P hvis jeg gidder... :P Så skal du nedover marvil, kan vi kanskje slå følge.. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mai 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Jeg aner ikke ass.. Men jeg regner med en liten tur, kanskje kanskje en overnattings, spørs på været og slikt.. Også er det VACN treff helga etter da, dit regner jeg med at jeg skal! :thumb Oki, samma her igrunn.. Tenkte også å prøve å få med meg VACN-treffet på Våler.. Jeg ute hos 240tic med zuhr isted, og tenkte det hadde vært morro å fått med en gjeng.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg