olehenri Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Eneste meg, i tilfelle, tror jeg.. :PBlir muligens tur nedover lørdagen, og kjører sammen med olehenri (fra brua eller Moelv).. Litt usikker på når det ble, man måtte vertfall være på Gatebil til 11 om man skulle stille ut.. Skal du nedover lørdagen..? Snakka med Morten/240tic, men han skulle nedover søndagen.. Ellers vet jeg om en sølv Impreza WRX fra Gjøvik som skal nedover, men vet ikke når.. hæ? til 11??! FUUUCk... når må man dra da a gett...... 6? hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 hæ? til 11??! FUUUCk... når må man dra da a gett...... 6? hehe Syns det stod i en tråd ja, at plassen ble gitt vekk etter det. Bruker vel 3 timer ellerno nedover nevnte noen, og burde ha vaska i nærheten av Våler også, så det kan bli jævli tidlig, ja.. :P Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 da burde det stått i det passet jeg fikk, der står det ingen ting om det.. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 tenkte meg nedover i morgen ja.. så da kan jo vi kjøre i følge?:)eller prøve å få med så mange som mulig!:) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mai 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Litt treig, men jeg kjører fra Gjøvik nå snart og møter olehenri på E6 oppi her.. Håper forøvrig været er likt på Vålerbanen, for blir omtrent solbrent her.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Så ingen kjente III'ere på Våler idag.. Min egen erfaring om Våler syns jeg dette var et vellykket treff med fint vær og ikke så mange folk! :) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mai 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Hm, både jeg og Ilias stilte ut på GoCart-banen med VACN da.. :) Så også noen andre pene Golf 3 også, så info mottas med takk; - Svart VR6 2,9 Turbo, med kvinnelig eier (hun vifta med nøklene vertfall) - Svart med hvite felger (blå senterkopp muligens, og muligens Compomotive-felger) ---- Så litt bilder; Nyvaska biler på Elverum, olehenri og en kamerat tørker Civicen.. På Elverum igjen, på vei hjem.. Her måtte jeg bære vanndunker for ei gammal dame som skulle på hyttetur, mens hun stod og beundra Civicen til olehenri.. :D Elverum igjen.. Fikk så melding av Ilias om at han hadde fått plass ved siden av min, så da ble det utnytta det til å ta litt bilder; (min ser ut som et høydehus ved siden av Ilias sin, men) Den oransje BMWen hadde stilt seg opp på VW Audi Club sitt område..:driving Ellers er jeg absolutt enig i Oleee sin beskrivelse av treffet.. :) Bildegallerilinker; Bilder fra turen, samt av Golfene.. Bilder fra selve treffet.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maroc Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 he he, dette ble jo gode bilder, flink med kamera er du også Anders, stå på.. Siter 1994 Golf III GTI 16v :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mai 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 he he, dette ble jo gode bilder, flink med kamera er du også Anders, stå på.. Hehe, takk.. :) Har ekstremt sansen for bilen din vertfall, gjennomført og pen.. Skal du oppover neste helg på VW Audi Club-treff..? Hadde vært morro å fått samla en Golf 3-gjeng der.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amcar-kïller Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Hm, både jeg og Ilias stilte ut på GoCart-banen med VACN da.. :) Så også noen andre pene Golf 3 også, så info mottas med takk; - Svart VR6 2,9 Turbo, med kvinnelig eier (hun vifta med nøklene vertfall) den er min. og kvinnen du så er ikke meg. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mai 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Hehe.. :) Var forøvrig en Syncro, ikke Turbo, så jeg har tydeligvis sett/husket feil.. :) Men pen var den.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 To stk strøkne biler ass gutta! :thumb Fotografere kan du Anders..:cool: Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maroc Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Hehe, takk.. :)Har ekstremt sansen for bilen din vertfall, gjennomført og pen.. Skal du oppover neste helg på VW Audi Club-treff..? Hadde vært morro å fått samla en Golf 3-gjeng der.. :) har ikke hørt om vw audi club-treff, hvor er dette? men tror jeg skal til japsetreff på våler neste helg eller blir mere mandag 5 juni Siter 1994 Golf III GTI 16v :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 til dere 3er gutta som skal oppover til vag treffet.. kansje bli med på en kollone oppover! her har dere en link hvertfall;) Håper på å se noen av dere gutta der;) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=120279 Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mai 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 har ikke hørt om vw audi club-treff, hvor er dette? men tror jeg skal til japsetreff på våler neste helg eller blir mere mandag 5 juni Det er på Vålerbanen neste helg, fredag til søndag.. Lørdag er det hovedsaklig banekjøring, og søndag er det hovedsaklig utstilling.. Hvem herfra skal oppover, og hvilke dager..? Hadde egentlig tenkt meg på lørdagen tror jeg, selv om det er banekjøring, så er det nok en del feite biler der også.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg