Gå til innhold

Monovisker

Ranger emnet

Kenneth`

Anbefalte innlegg

http://www.autospar.no/goxpage00000002dbp20700.html

Noen som har dette settet ?

Bra greier eller skal jeg helst velge et annet ?

Og hvilke andre finnes ?

Tror dette er JOM,har hørt litt forskjellig om den produsenten :p

'94 Golf GTI16V & '86 Sierra IS Budsjettskrenser!

X:

'83 Sierra 2.0GL,'90 Golf2 1,8i,'86 Sierra 2.9 4x4,'86 Golf2 1,8,'89 Golf2 Gti8V,'86 Golf2 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg har en bonrath fra før,men den har jeg ikke papirer på,så jeg får ikke godkjent den i vognkortet! så bytter kun for å få godkjent den,kan jo sette på bonrathviskeren etterpå

X:

'83 Sierra 2.0GL,'90 Golf2 1,8i,'86 Sierra 2.9 4x4,'86 Golf2 1,8,'89 Golf2 Gti8V,'86 Golf2 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som egenkli følger med her ? :usuck:

Får jo ikke noe Tuv-papir ved å årne monovisker selv,med mindre jeg skriver mitt eget da! Jeg trenger et monoviskersett som kan godkjennes,den jeg har finnes det ikke papirer på,,,en bonrath,,,,grunnen til at jeg må godkjenne den er fordi jeg har fådd mangellapp på d,viss ikke hadde jeg jo aldri trengt å bekymre meg

X:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som egenkli følger med her ?

Får jo ikke noe Tuv-papir ved å årne monovisker selv,med mindre jeg skriver mitt eget da! Jeg trenger et monoviskersett som kan godkjennes,den jeg har finnes det ikke papirer på,,,en bonrath,,,,grunnen til at jeg må godkjenne den er fordi jeg har fådd mangellapp på d,viss ikke hadde jeg jo aldri trengt å bekymre meg

Om du har en orginal bontrath monovisker er det bare å sende en mail til de og få de til å sende deg Tüv papirene på viskern. Synst å huska at den bare blir godkjent om den ligger helt nede på førersiden (viskeren)

-89' Golf Gti 16v

Tråden om bilen:

Golf-tråd nr. 1002

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vel ett fett hva slags tuv papirer du har, bare du har det. Tviler på at de sjekker merke å alt sånn. Kan ikke noen bare legge ut tuv papirer her da? Trenger det selv også, da jeg skal godkjenne bilen min snart;) Hjemlaga monoviskeren min da, men så lenge den ligger nede, og har papirer så tviler jeg på at de gidder å sjekke no mer utover det.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de sjekker referansenummer,merke,modell og alt mulig rart! har vært gjennom dette en gang før uten å lykkes! Har sendt mail til bonrath nå,håper det går i orden=P

X:

Lenke til kommentar
Del på andre sider