Gå til innhold

Treffet i Strømstad. Skjærtorsdag!

Ranger emnet

Tommynsr

Anbefalte innlegg

hvor i Halden er det man treffes? happyhappy

Vil gjerne dit en tur;) Mange som pleier dra dit??:drive2

:wonder

Håper på bra vær azz!!! ;D

:wave

snuten pleier å sperre av torget, og som regel blir man kasta vekk fra bussholdeplassen..er somregel kø overalt :D

parkeringa mellom høvleriet og tistasenteret på nord siden er jo et hett tips :D

streeten er markert blått..hehe..går egentlig innom torget,men det er jo sperra på skjærtorsdagen

7193CF7510088400.gif

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 88
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kanskje det er en god ìde ;):bump

Hmm.. hvor langt er det fra Strømstad'a?:P Mange pleier dra dit etterpå'a? maaaange?;) hihi! Får dra med skropelen min jeg da!

:disco

20-30minutter..

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor i Halden er det man treffes? happyhappy

Vil gjerne dit en tur;) Mange som pleier dra dit??:drive2

:wonder

Håper på bra vær azz!!! ;D

:wave

Så å si alle drar til halden etter å ha vært i strømstad.... Er ute å råner "på stripa":P:P Du ser garantert hvor det er mye biler... Evt se på tegninga til Volvo240tic ovenfor:P

\\ xVolvo 240 Gl

\\ xMazda 323 (jordebil:P)

\\ Volvo 850

\\ Renault Kangoo(firmabil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snuten pleier å sperre av torget, og som regel blir man kasta vekk fra bussholdeplassen..er somregel kø overalt :D

parkeringa mellom høvleriet og tistasenteret på nord siden er jo et hett tips :D

streeten er markert blått..hehe..går egentlig innom torget,men det er jo sperra på skjærtorsdagen

7193CF7510088400.gif

Streeten går åsså bortom rundkjøringa på vaterland:D Ser nok meg i byn på skjærtorsdag ja:D

\\ xVolvo 240 Gl

\\ xMazda 323 (jordebil:P)

\\ Volvo 850

\\ Renault Kangoo(firmabil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 426hemi

Man må være blind for å ikke finne fram til hvor i halden det skjer mest???

Har jo vært nede ved den Bussparkeringa (svær asfaltplass med masse plass og biler, og sure politifolk som sier til alle rånerne: her er det ikke lov å parkere, kom dere vekk) hvert år vi da, dvs de to siste årene.

Blir sikkert jævlig kalt i år.

halden here we comes! Ska bli gøy:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Streeten går åsså bortom rundkjøringa på vaterland:D Ser nok meg i byn på skjærtorsdag ja:D

sorry meg da :( hehe..syns kartet mitt var fint jeg :D:hammer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitter og leser HA her nå, og der er det forklart hvorden de kommer til å sperre av...

sitat :

Du kan kjøre fra Oslovägen (yttre systembolag) og ut til fergeterminalen,videre på Uddevallavägen, over jernbanenovergangen, forbi gymnasiumet, og til lyskrysset. Der i fra er det bare å kjøre runden igjen - og igjen..

enveiskjøringen starter før systemet,vider på oslovägen,forbi konsum,over brua,rett opp bakken,ned forbi jernbanen, og fram til lyskrysset på oslovägen..

sysns karet i HA var noe ræva, men har skrevet/tegnet som det står der..

se_MapImageLocator.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider