volvo242TIC Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 hvor i Halden er det man treffes? happyhappy Vil gjerne dit en tur;) Mange som pleier dra dit??:drive2 :wonder Håper på bra vær azz!!! ;D :wave snuten pleier å sperre av torget, og som regel blir man kasta vekk fra bussholdeplassen..er somregel kø overalt :D parkeringa mellom høvleriet og tistasenteret på nord siden er jo et hett tips :D streeten er markert blått..hehe..går egentlig innom torget,men det er jo sperra på skjærtorsdagen Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haukhe Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Kanskje det er en god ìde ;):bump Hmm.. hvor langt er det fra Strømstad'a?:P Mange pleier dra dit etterpå'a? maaaange?;) hihi! Får dra med skropelen min jeg da! :disco Siter www.powerdrift.no fotograf haukhe's bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Kanskje det er en god ìde ;):bump Hmm.. hvor langt er det fra Strømstad'a?:P Mange pleier dra dit etterpå'a? maaaange?;) hihi! Får dra med skropelen min jeg da! :disco 20-30minutter.. Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haukhe Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 okå:D tnx! Siter www.powerdrift.no fotograf haukhe's bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haukhe Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Takk for beskrivelse ;) Siter www.powerdrift.no fotograf haukhe's bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 torget der var jo åpent i fjor da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 er det noen som vet om det blir felles avreise ifra mysen i år også? Var kult å kjøre ca 50-60biler sammen nedover mot strømstad!yodude Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 hvor i Halden er det man treffes? happyhappy Vil gjerne dit en tur;) Mange som pleier dra dit??:drive2 :wonder Håper på bra vær azz!!! ;D :wave Så å si alle drar til halden etter å ha vært i strømstad.... Er ute å råner "på stripa":P:P Du ser garantert hvor det er mye biler... Evt se på tegninga til Volvo240tic ovenfor:P Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 snuten pleier å sperre av torget, og som regel blir man kasta vekk fra bussholdeplassen..er somregel kø overalt :D parkeringa mellom høvleriet og tistasenteret på nord siden er jo et hett tips :D streeten er markert blått..hehe..går egentlig innom torget,men det er jo sperra på skjærtorsdagen Streeten går åsså bortom rundkjøringa på vaterland:D Ser nok meg i byn på skjærtorsdag ja:D Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JpRacingPerformance Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 volvo sleeper: Det er alltid felles avreise fra mysen med første stopp på statoil i rakkestad,.. møtes på esso og jet der. Fyller opp begge stasjonene lett... husker ikke helt når det kjøres nedover men er ikke så sent... Siter -JpRacingPerformance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Man må være blind for å ikke finne fram til hvor i halden det skjer mest??? Har jo vært nede ved den Bussparkeringa (svær asfaltplass med masse plass og biler, og sure politifolk som sier til alle rånerne: her er det ikke lov å parkere, kom dere vekk) hvert år vi da, dvs de to siste årene. Blir sikkert jævlig kalt i år. halden here we comes! Ska bli gøy:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zircon Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Kolonne fra Esso Haflund i Særp også... Siter http://www.Sandvik-Bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Streeten går åsså bortom rundkjøringa på vaterland:D Ser nok meg i byn på skjærtorsdag ja:D sorry meg da :( hehe..syns kartet mitt var fint jeg :D:hammer Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 sitter og leser HA her nå, og der er det forklart hvorden de kommer til å sperre av... sitat : Du kan kjøre fra Oslovägen (yttre systembolag) og ut til fergeterminalen,videre på Uddevallavägen, over jernbanenovergangen, forbi gymnasiumet, og til lyskrysset. Der i fra er det bare å kjøre runden igjen - og igjen.. enveiskjøringen starter før systemet,vider på oslovägen,forbi konsum,over brua,rett opp bakken,ned forbi jernbanen, og fram til lyskrysset på oslovägen.. sysns karet i HA var noe ræva, men har skrevet/tegnet som det står der.. Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
... Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Kolonne fra Esso Haflund i Særp også... klokka drar dere da?mange av dere eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg