scb Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 sorry meg da :( hehe..syns kartet mitt var fint jeg :D:hammer du var så flink så, men glemte en liten stripe:P gleder seg til skjærtorsdag jayodude Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 er det sommerføre så er jeg med :) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Kommer i en koksgrå 240 med volvomerke i frontruta og phoenixfelger..... Granadaen blir litt tørst.... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 er det sommerføre så er jeg med :) så klart! vi satser hardt på sommerføre vett Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Hvis noen har noe informasjon om felles avreise ifra mysen, vennligst legg den ut, kan bare ikke få sagt hvor kult det var å kjøre kolonne nedover, er det noen som kunne tneke seg å dra sammlet nedover mot strømstad? Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 jeg er med på kolonne magnus. garrantert!! ringer deg når jeg kommer hjem på perm i påsken.. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Blir nok en kolonne fra drammen i år også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shorty16g Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 men hvor i halden er det???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bonna Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 noen som vet når det det blir avreise fra esso hafslund mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Ja hvor og når er kolonne fra?blir det noe av skjærtorsdag?? Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Vi er flere fra Bø/Lunde i Telemark som skal ta 10 ferga over... Reiser vel i 7 tia el no sånt Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SirlanD Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Bra folkens.. virker som det er mange som er klare for strømstad og halden. kjører lett til sarpsborg for å få kjørt kolonne. Håper vi sees. kjører en blå Vw R32. Siter MIN RS4: http://www.garaget.org/?car=228540 MIN X R32: http://www.garaget.org/?car=38599 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harrykladdina Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 De kan ikke stenge byn, for parkering. Tenker de søren meg ikke på de eldre?rullestrol brukere. ol? de har snakket om det hvert år, men de klarer det jo ikke, de sier det pga minske folka, skremme de, men de som har hvert der vet at det ikke går. og hvordan skal de frakte folka inn til byn, me buss ja, men hvor skal de da parkere bilene sine? hmm..svinesund? der er det vel fult fra før av, langs veien? nei det er ikke lov, så rånere kan komme inn de også, hva om jg vil handle litt i strømstad a`?skal d nekte meg pga man sitter i en bil me bass, og sota ruter? skal jeg heller rulle meg bortover i rulestol da, men skikkelige felger? el stenger de meg ute da også? Siter play the life Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 som jeg tegna opp på kartet blir det jo den væste "råner-ruta"..hehe..enveiskjøring gjennom utakanten av strømstad..tror fakta det kan bli bedre i år enn før..hehe..ikke så mye kaos.. når du svinger av i lyskrysset ved hovedveien inn mot strømstad, kjører du til neste lyskryss, så til høyre her (her starter envieskjøringa), så kjører du en stor runde og havner i samme lyskrysset igjen..da kan du jo enten kjøre runden igjen, eller dra hjem.hehe Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FriX-244TiC Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Uansett så blir det LIV:thumb Vis ikke jeg får burne me Trans amen så blir det fylla vet jeg..hoho Siter 70`144,99`MB 220Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg