volvo242TIC Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 har ikke hørt noe ennå, men regner med at kolonna går fra hovland til strömstad ca 0900-1000...som vanlig..noen som har hørt noe om dette ? Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 740 racing Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 ekke så godt kjent i halden, men se opp for fotobokser!:coplight !! og hold fartsgrensa:P:tannløs Siter Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P kjører nissan primera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroz Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Hvis ikke hukommelsen er helt feil er det 14 bokser fra Fredrikstad til Halden sentrum, hvor 8 av disse står på strekka fra avkjørselen av E6 -> Halden :D Siter Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FriX-244TiC Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 okay okay..hvor er HOVLAND? søket på gule sider ga en goooo del treff.. og backup er halden om vi ikke slepper inn?. Siter 70`144,99`MB 220Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxboost Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 skal lage mer helvete enn de greier å holde styr på hehe ;P Siter Drift it like u HATE it ! [sign:error] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 blir med jeg... fått på sommer dekka på preluden, så da er den i form som aldri før! =) kjørte til sverige sist i dag, og det var fine forhold for sommer dekk.. og det er meldt 12+ grader til torsdag, så da blir det vel rundt 15+ grader, siden tv2 alltid melder ting værre enn de er. Foto boksene synes på lange avstander så. Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 her har du kart.. adresse til den hydro texaco stasjoen som ligger det er Iddeveien 47, halden...så punch den inn i gps'n :D du følger skilting mot Holtet.... når du kommer e6 fra oslo, svinger du av mot halden..masse fotobokser i 70sona...så kommer du inn i byen, hold deg på hovedveien så langt den går, da kommer du i ett T kryss, sving høyre..kjør så rett fram til du treffer på en rundkjøring, høyre i den, venstre i lyskrysset over bybroa, hold venstre over brua, første avkjøring til venstre..følg veien noen kilometer (opp rundt festningen), forbi golfbane,div sjapper,over ei slette, så er du ved bensinstasjonen på hovland.. Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Det er ikke 14 fotobokser.og du ser dem på lang avstand.jeg har kjørt med sommerdekk i 2 uker nå går kjempegreit:)og hold fartsgrensa nedover 1 hundrings på at politi har laser eller beltekontrol ell noe sånt Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x3msport Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Når har folket tenkt til å reise fra Esso på Hafslund da? Drar alle selv om det er regn? Og hvor mange reiser derifra? Siter ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazte Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Noen fra Sandefjord som skal over? Siter -05 Vw Caravelle T5 2.5TDI -78 Fiat 126 -Norgesmester i dBdrag 05 -3.plass i dBDrag-NM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Eg kjem sombrero Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carinaballerina Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Blir en gjeng som reiser fra Oslo imorgen også! Siter 1999 -Audi tt 1,8 turbo 1988 -Audi 100 2,3l (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
methano Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Prinsessen og jeg kjører fra Kristiansand om 20 minutter.. Se etter en sølvfarget Hyundai Getz med PP skilter... :) Vi sees...!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Acidica Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Kos dere! Purken er klar :D Siter Politiet: Hvorfor har du ikke på sikkerhetsbeltet? Meg: Jeg hadde på beltet jeg tok det av akuratt nå, så du ikke det? Politiet: Det kan du umulig ha hatt, for beltet henger nemlig en halvmeter utfor døren.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ada G Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 hellothere Kamera-banden har slått av lysene, tatt på seg jakken og gått hjem... Synd det - det ser ut til at det ikke blir noe av siden vi ikke fant noen som hadde plass. Dette kunne blitt en positiv vri på noe der de fleste media dessverre bare har fokusert på det negative, og sett ned på denne form for bilkultur altfor lenge... heyyou Skjønner at noen kanskje er litt skeptiske ettersom mediaomtalene ikke alltid har vært blandt de beste.. men vi håper dette kan snu! Derfor ønsker vi gjerne å høre fra dere dersom det dukker opp noe annet event innen østfold som kan være av interesse! :op Ada Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg