Gå til innhold

Dumpventil uten turbo

Ranger emnet

rullest0l

Anbefalte innlegg

har prøvd selv, men det gikk ikke, men jeg fikk tak i et sett på usa.

sjekk denn: http://www.sunamiturbo.com

du kan få kjøpe den av meg, den har vært montert, men demonterte den rimelig fort.

ble litt jall syntes jeg. men den låter bra og det følger med to horn til montering under panseret, så god lyd blir det.

gi bud på den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare spør liks. men sånn btw: ække alle som som liker pssst som har råd til turbo. og hvis du stresser så jævlig med det, kan du jo bare se på en annen side..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hakke tenkt til å kjøpe..bare lurer litt.men synes dere blir litt frempå med en gang. skal jeg begynne å klage hver gang en av dere setter på en aluvinge?

blir for dumt, for alle kan ha forskjellige meninger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare spør liks. men sånn btw: ække alle som som liker pssst som har råd til turbo. og hvis du stresser så jævlig med det, kan du jo bare se på en annen side..

sant det..MEN for "publikum" så vil jo dette virke VELDIIG komisk! er ikke gøy å kjøre rundt med en fake lyd alllllle vil le av!

en sammenligning: om man liker en trang rosa jente topp så bruker du den bare ikke, selv om du liker å gå med den...man tenker på hva de andre vil si...

syns en fake ppsssjj lyd er like ekstremt som dette eksempelet!

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hakke tenkt til å kjøpe..bare lurer litt.men synes dere blir litt frempå med en gang. skal jeg begynne å klage hver gang en av dere setter på en aluvinge?

JA!! Begynn å klag hver gang du ser noen sette på en aluvinge!

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår