Gå til innhold

Dumpventil uten turbo

Ranger emnet

rullest0l

Anbefalte innlegg

Når sant skal sies så er dette et FORUM! Ting kan spørres om, og det forventes svar. Han har aldri spurt om deres meninger, og da kan dere holde det for dere selv... Hvis dere kan svare på det han spør om så svarer dere... hvis ikke; hold kjeft! Min lille off-topic mening ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar og støtte, resten sier jeg bare hold kjeft til. Dette er bare en litta peugeot 306 ungdomsbil. Vent noen år, så skal DERE få se en heftig turbobil. Med en gang j har penger nok skal jeg kjøpe meg en toyota supra med twin-turbo e.l. Da kan dere sitte der å sikle.. hehe.. Neida, men drit i å vær så jævla useriøse. Jeg spør, dere svarer. Ikke konfronter eller sleng dritt. Er så sykt unødvendig etter min og andres mening her på dette forumet.

VW Golf 2006, 1.6l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forum er vel for diskusjon, spørsmål og svar? ikke for å hakke på de som lurer på en ting? eller hva? (eller har jeg tatt skikkelig feil her nå? :) ) om jeg ville satt på noe slikt på bilen min er jo det opptill meg.. mulig andre ikke likte det.. men det driter vel egentlig jeg opp i.. men smaken er selvfølgelig, som baken..

:)

Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330

Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår