Gå til innhold

Rip shitboxen

Ranger emnet

lars-frr

Anbefalte innlegg

Idag tok shitboxen desverre kvelden !! Etter å ha kjørt i 5 min merket jeg at det luktet svidd i coupen. Så begynnte olje lampen å blinke, bremset og svingte av veien. Motoren sluknet og det oppsto litt røykutvikling fra rattstammen og venstre del av dashbordet. Skjønte at dette ikke var bra, da røyken ble svartere og svartere, så flammer inn under sikringsboksen. Heldigvis jobber jeg 1 min åstedet, så etter 5 min var peppes på stedet med 20 liter vann. Shitboxen var da offisielt død ;( Litt kjedelig at denne bilen skulle ende sånn, den har gått bra i hele vinter og den hadde mange mil igjen på tellern. Etter en slik opplevelse sitter man hjertet litt opp i halsen, var i grunn ganske skummelt og det var ikke langt unna at jeg måtte ringe brannvesnet. Detter er sykt irriterende, nettop betalt 2800 i årsavgift for jeg regnet jo med å få solgt den utover sommern. Men den gang ei. Men mye morro har det vært. Sidepipe, sparco stol og 110 mm senk på vinter føret er jo nesten Petter solberg det hehe.

CIMG5302Large.jpg

89 Golf 2 - lowrider Solgt

86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så da selger jeg alt som kan selges på shitboxen. Vet ikke hva som er verdt å selge jeg, men trenger du noe så kanskje jeg har det.

Har formel K gewinde går billlig !!!

Golf GL interiør

Pluss alt det som er på en 1.6 liter golf 2

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer ja! :(

Hmm.. Synes sånt er litt skummelt jeg da, spesielt etter å ha sett den filmen hvor golfen brenner totalt opp av bare en bitte bitte liten flamme nedi motor rommet! Så jeg kjører med brannslukningsapparat i bagasjerommet!

Ble det mye skader inni bilen da? Funnet ut hvorfor det skjedde?

Selger du gewinde'n stygg billig til meg da med andre ord?! :D 800kr? :)

Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gewinden er halveis holdt av til remster. Men om den er noe å samle på vet jeg ikke. Tror gjengene bak har rustet fast, men et lite syrebad så funker det sikkert. De har blitt kjørt hardt i vinter, men det virker som de duger bra enda. Noen pris har jeg ikke, men helst ikke mye lavere enn 1000 spenn hvis de er brukbare..

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! kan du prøve å ta noen bilder av genwinden? Er meget interessert hvis det er i grei stand! (byr over 1000,- for senkesettet da!!) hvordan er stivheten på det? og har du papirer på det?happyhappy

Golf 2 91 mod sommerbilen (G60 konvertering på gang)

Mercedes 123 300 TDT Prosjekt-bruksbil http://www.bilforumet.no/bilmerker/mercedes-benz/e-klasse-w123-w124-w210-w211-w212/283271-min-mercedes-300-tdt.html

x anntal golf 2'ere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja faen.. golfen min tok fyr i dag og! brant noe helt jævli i gulvteppet!!

konklusjon.. ikke røyk i bilen.. spesielt ikke når man tror at man har kasta ut sneipen uten at man har gjort det

så nå har et et høl på 10x10cm som lukter høgg og faen..

blei slukka med cola light og snø! :)

så da må man bytte teppe i bilen (takk for det.. da blir det svart i stedet for detta grå ekle greia)

kondolerer med shitfuckfaenboxen din :)

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heheh gewinden vil alle ha, er litt busy akkurat nå. Skal prøve å få demontert gewinden i løpet av helgen, slik at dere får sett det. Men så over til noe sykt. Prøvde å starte shitboxen i går, og det gikk nesten !!!! Da det brant i den, skjedde det ikke noe når jeg vridde om nøkkelen, heller ikke en stund etterpå. Men så prøvde jeg idag, var lite batteri slik at den fikk ikke startet ordentlig, men alt det elekriske funket. VI kan si at shitboxen er i koma hehe...

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider