lars-frr Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Idag tok shitboxen desverre kvelden !! Etter å ha kjørt i 5 min merket jeg at det luktet svidd i coupen. Så begynnte olje lampen å blinke, bremset og svingte av veien. Motoren sluknet og det oppsto litt røykutvikling fra rattstammen og venstre del av dashbordet. Skjønte at dette ikke var bra, da røyken ble svartere og svartere, så flammer inn under sikringsboksen. Heldigvis jobber jeg 1 min åstedet, så etter 5 min var peppes på stedet med 20 liter vann. Shitboxen var da offisielt død ;( Litt kjedelig at denne bilen skulle ende sånn, den har gått bra i hele vinter og den hadde mange mil igjen på tellern. Etter en slik opplevelse sitter man hjertet litt opp i halsen, var i grunn ganske skummelt og det var ikke langt unna at jeg måtte ringe brannvesnet. Detter er sykt irriterende, nettop betalt 2800 i årsavgift for jeg regnet jo med å få solgt den utover sommern. Men den gang ei. Men mye morro har det vært. Sidepipe, sparco stol og 110 mm senk på vinter føret er jo nesten Petter solberg det hehe. Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Mars 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Så da selger jeg alt som kan selges på shitboxen. Vet ikke hva som er verdt å selge jeg, men trenger du noe så kanskje jeg har det. Har formel K gewinde går billlig !!! Golf GL interiør Pluss alt det som er på en 1.6 liter golf 2 Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Kondomerer.. :| (haha KONDOLERER da!) Pleier å vare lenge disse her. Synd at den dør på grunn av noe sånt. :( Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Kondolerer ja! :( Hmm.. Synes sånt er litt skummelt jeg da, spesielt etter å ha sett den filmen hvor golfen brenner totalt opp av bare en bitte bitte liten flamme nedi motor rommet! Så jeg kjører med brannslukningsapparat i bagasjerommet! Ble det mye skader inni bilen da? Funnet ut hvorfor det skjedde? Selger du gewinde'n stygg billig til meg da med andre ord?! :D 800kr? :) Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Mars 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Aner ikke hva som skjedde, må ha vært ledningsnettet eller noe. Ble ikke store skader nei. Eller tar jeg av dashen så er det mulig at det har blitt den del skader ja hehe. Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobias1600 Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 bilde av interiøret? tilstand? Siter 1985 VW Golf II cl 1,6 1961 VW T-1 1200 deluxe 1,6 1986 VW Golf II cl 1,6 (hugget) 1972 VW T-2 Transporter Sika 2,0 (solgt) 1996 Citroën ZX 1,4i (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Mars 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Interiøret står i lowridern, og fremstår som strøkent. Har ikke bilder her, men skal få tatt noen. Må vente litt med interiøret da jeg må ha den på eu ok først Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Pris på gewinden? Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Mars 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Gewinden er halveis holdt av til remster. Men om den er noe å samle på vet jeg ikke. Tror gjengene bak har rustet fast, men et lite syrebad så funker det sikkert. De har blitt kjørt hardt i vinter, men det virker som de duger bra enda. Noen pris har jeg ikke, men helst ikke mye lavere enn 1000 spenn hvis de er brukbare.. Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Fredrik Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 hei! kan du prøve å ta noen bilder av genwinden? Er meget interessert hvis det er i grei stand! (byr over 1000,- for senkesettet da!!) hvordan er stivheten på det? og har du papirer på det?happyhappy Siter Golf 2 91 mod sommerbilen (G60 konvertering på gang) Mercedes 123 300 TDT Prosjekt-bruksbil http://www.bilforumet.no/bilmerker/mercedes-benz/e-klasse-w123-w124-w210-w211-w212/283271-min-mercedes-300-tdt.html x anntal golf 2'ere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 ja faen.. golfen min tok fyr i dag og! brant noe helt jævli i gulvteppet!! konklusjon.. ikke røyk i bilen.. spesielt ikke når man tror at man har kasta ut sneipen uten at man har gjort det så nå har et et høl på 10x10cm som lukter høgg og faen.. blei slukka med cola light og snø! :) så da må man bytte teppe i bilen (takk for det.. da blir det svart i stedet for detta grå ekle greia) kondolerer med shitfuckfaenboxen din :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 stakkars go golfen! syns du kan donere senkesettet til meg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Mars 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Heheh gewinden vil alle ha, er litt busy akkurat nå. Skal prøve å få demontert gewinden i løpet av helgen, slik at dere får sett det. Men så over til noe sykt. Prøvde å starte shitboxen i går, og det gikk nesten !!!! Da det brant i den, skjedde det ikke noe når jeg vridde om nøkkelen, heller ikke en stund etterpå. Men så prøvde jeg idag, var lite batteri slik at den fikk ikke startet ordentlig, men alt det elekriske funket. VI kan si at shitboxen er i koma hehe... Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 NOOOOOOOOO, hva har du gjort med bilen "min"... Litt bilder fra the "Glory days"...;) Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Fredrik Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 fine felger!!:) Trist at det skulle ende slik..:( Siter Golf 2 91 mod sommerbilen (G60 konvertering på gang) Mercedes 123 300 TDT Prosjekt-bruksbil http://www.bilforumet.no/bilmerker/mercedes-benz/e-klasse-w123-w124-w210-w211-w212/283271-min-mercedes-300-tdt.html x anntal golf 2'ere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg