Gå til innhold

Rip shitboxen

Ranger emnet

lars-frr

Anbefalte innlegg

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Heheh gewinden vil alle ha

Kanskje fordi det er verdt dobbelt så mye som bilen! ;)

Forresten, TH Mono felger og alt.. Moralen er, ikke selg noe til en bortsemt vestkantgutt ved navn Lars.. Det ender bare i møkka..

Btw, Lars, fangerene så veldig pene ut! :)

Æsj heller.. Rett nedafor Rævakrysset eller? Søren at jeg ikke fikk med meg Shitboxen i går da. :roll:

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje fordi det er verdt dobbelt så mye som bilen! ;)

Forresten, TH Mono felger og alt.. Moralen er, ikke selg noe til en bortsemt vestkantgutt ved navn Lars.. Det ender bare i møkka..

Btw, Lars, fangerene så veldig pene ut! :)

Æsj heller.. Rett nedafor Rævakrysset eller? Søren at jeg ikke fikk med meg Shitboxen i går da. :roll:

TH mono felger??

Never drive faster than your guardian angel can fly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shitboxen har klart seg bra den, men siden det var en vinterbil og den ikke kostet stort ville jeg ha en ragge bil. Kan si at den har tapt seg ja hehe. Men det er lowridern som gjelder hehe :) Hadde ikke regnet med at den skulle ende sitt liv slikt ...

89 Golf 2 - lowrider Solgt

86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shitboxen har klart seg bra den, men siden det var en vinterbil og den ikke kostet stort ville jeg ha en ragge bil. Kan si at den har tapt seg ja hehe. Men det er lowridern som gjelder hehe :) Hadde ikke regnet med at den skulle ende sitt liv slikt ...

Du fikk den faenmeg billig ass;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja klager ikke på prisen. Målet var jo å selge bilen mot sommern for samme sum. Men som vintern gikk, ble den mer og mer slitt hehe. Ligget en del sidelengs med den ;) Lagde masse rally baner i sørkedalen hehe. Hadde egentlig tenkt å beholde gewiden, også en grunn til at jeg kjøpte den, tror jeg heller selger det og sparer til KW :)

Får nesten dårlig samvittighet her Deeluxe ;) Nå må dere ikke tro at jeg er en som rævkjører bilene mine, lowridern lever i BESTE velgående..

Alle som har sendt PM, jeg skal svare på de så fort jeg vet litt mer om demontring osv. Dere skal få svar ;)

89 Golf 2 - lowrider Solgt

86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja klager ikke på prisen. Målet var jo å selge bilen mot sommern for samme sum. Men som vintern gikk, ble den mer og mer slitt hehe. Ligget en del sidelengs med den ;) Lagde masse rally baner i sørkedalen hehe. Hadde egentlig tenkt å beholde gewiden, også en grunn til at jeg kjøpte den, tror jeg heller selger det og sparer til KW :)

Får nesten dårlig samvittighet her Deeluxe ;) Nå må dere ikke tro at jeg er en som rævkjører bilene mine, lowridern lever i BESTE velgående..

Alle som har sendt PM, jeg skal svare på de så fort jeg vet litt mer om demontring osv. Dere skal få svar ;)

Har du herpet den??? SKANDALE;) Den bilen var så og si rustfri i karossen iallefall...kun lakkrust her og der...synd om den skal ende sine dager allerede nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider