Golfy Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Gti-leppa, hvilken stand? VIL ha den...! Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Kan vel trygt si at den bilen har tapt seg. Hehe. Var ihvertfall skikkelig rå "in the glory days" ;) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Kan vel trygt si at den bilen har tapt seg. Hehe. Var ihvertfall skikkelig rå "in the glory days" ;) Tapte seg stort når den byttet eier;) hehehe neida Lars Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Heheh gewinden vil alle ha Kanskje fordi det er verdt dobbelt så mye som bilen! ;) Forresten, TH Mono felger og alt.. Moralen er, ikke selg noe til en bortsemt vestkantgutt ved navn Lars.. Det ender bare i møkka.. Btw, Lars, fangerene så veldig pene ut! :) Æsj heller.. Rett nedafor Rævakrysset eller? Søren at jeg ikke fikk med meg Shitboxen i går da. :roll: Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Kanskje fordi det er verdt dobbelt så mye som bilen! ;) Forresten, TH Mono felger og alt.. Moralen er, ikke selg noe til en bortsemt vestkantgutt ved navn Lars.. Det ender bare i møkka.. Btw, Lars, fangerene så veldig pene ut! :) Æsj heller.. Rett nedafor Rævakrysset eller? Søren at jeg ikke fikk med meg Shitboxen i går da. :roll: TH mono felger?? Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 TH mono felger?? Nei, gikk vel litt for fort her.. Schmidt TH-line? Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Nei, gikk vel litt for fort her.. Schmidt TH-line? Stemmer nok det...ikke mye som er MONO på de felgene, 3delte. Ligger trygt i kjelleren min. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Tapte seg stort når den byttet eier;) hehehe neida Lars Hehe, er vel ikke no å gjemme bak en låvevegg det:) Synd at bilen skulle ende sine dager sånn.. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Mars 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Shitboxen har klart seg bra den, men siden det var en vinterbil og den ikke kostet stort ville jeg ha en ragge bil. Kan si at den har tapt seg ja hehe. Men det er lowridern som gjelder hehe :) Hadde ikke regnet med at den skulle ende sitt liv slikt ... Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 En grunn til at den har tapt seg er vel fordi gamlefelgene var en stor del av bilen ;) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Altfor mange Golfer som ender sitt liv altfor tidlig! Hehe. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Shitboxen har klart seg bra den, men siden det var en vinterbil og den ikke kostet stort ville jeg ha en ragge bil. Kan si at den har tapt seg ja hehe. Men det er lowridern som gjelder hehe :) Hadde ikke regnet med at den skulle ende sitt liv slikt ... Du fikk den faenmeg billig ass;) Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Mars 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Ja klager ikke på prisen. Målet var jo å selge bilen mot sommern for samme sum. Men som vintern gikk, ble den mer og mer slitt hehe. Ligget en del sidelengs med den ;) Lagde masse rally baner i sørkedalen hehe. Hadde egentlig tenkt å beholde gewiden, også en grunn til at jeg kjøpte den, tror jeg heller selger det og sparer til KW :) Får nesten dårlig samvittighet her Deeluxe ;) Nå må dere ikke tro at jeg er en som rævkjører bilene mine, lowridern lever i BESTE velgående.. Alle som har sendt PM, jeg skal svare på de så fort jeg vet litt mer om demontring osv. Dere skal få svar ;) Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Ja klager ikke på prisen. Målet var jo å selge bilen mot sommern for samme sum. Men som vintern gikk, ble den mer og mer slitt hehe. Ligget en del sidelengs med den ;) Lagde masse rally baner i sørkedalen hehe. Hadde egentlig tenkt å beholde gewiden, også en grunn til at jeg kjøpte den, tror jeg heller selger det og sparer til KW :) Får nesten dårlig samvittighet her Deeluxe ;) Nå må dere ikke tro at jeg er en som rævkjører bilene mine, lowridern lever i BESTE velgående.. Alle som har sendt PM, jeg skal svare på de så fort jeg vet litt mer om demontring osv. Dere skal få svar ;) Har du herpet den??? SKANDALE;) Den bilen var så og si rustfri i karossen iallefall...kun lakkrust her og der...synd om den skal ende sine dager allerede nå. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Mars 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Ja altså, den kan sikkert fikses for en som kan litt ledninger, med det orker ikke jeg å begynne med. Er ikke mye rust på den nei, sånn sett er den bra.. Men morro har det vært deeluxe :) Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg