Gå til innhold

Rip shitboxen

Ranger emnet

lars-frr

Anbefalte innlegg

Ja altså, den kan sikkert fikses for en som kan litt ledninger, med det orker ikke jeg å begynne med. Er ikke mye rust på den nei, sånn sett er den bra..

Men morro har det vært deeluxe :)

hadde veldig mye moro med den jeg også. Vekket mye oppsikt når jeg kom rullende med den. Men nå håper jeg den nye bilen gjør samme nytten.

Never drive faster than your guardian angel can fly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja altså, den kan sikkert fikses for en som kan litt ledninger, med det orker ikke jeg å begynne med. Er ikke mye rust på den nei, sånn sett er den bra..

Men morro har det vært deeluxe :)

Mye skal du ha da? :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sidem jeg da nettopp har betalt årsavgift på den, så går den ikke unner 3000. Skiltene blir levert inn på tirsdag

M/ eller uten Gewinde?

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, tenkte litt over det.

Hvis jeg selger som delebil tjener jeg følgende evt:

Vrakpant 1500

Halv årsavgift tilbake 1400

Diverse delesalg 1500

Sum 4400

Eiriksmili jeg får se hvordan stand gewinden er og om jeg får solgt den, hvis ikke kan vi avtale en sum dfor hele pakka hvis du er keen. Men er litt som må fikses da :) Men su har jo tekket så det mekker :)

89 Golf 2 - lowrider Solgt

86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, tenkte litt over det.

Hvis jeg selger som delebil tjener jeg følgende evt:

Vrakpant 1500

Halv årsavgift tilbake 1400

Diverse delesalg 1500

Sum 4400

Eiriksmili jeg får se hvordan stand gewinden er og om jeg får solgt den, hvis ikke kan vi avtale en sum dfor hele pakka hvis du er keen. Men er litt som må fikses da :) Men su har jo tekket så det mekker :)

Hehe. Er så keen på Golf, og denne har jo til og med DEN historien. Fra råknæsj lowrider hos DeeLuxe, til vrak/vinterbil hos deg.. ALLE må jo kjenne den.. :hammer

Dessuten bor du jo ikke langt fra meg :)

Nei, får se litt på det egentlig. Er jo i teorien bare tull å kjøpe seg en bil til, før man er 18, i og med at årsavgift er betalt og alt, men den ser jo semi-strøken ut.. Helt rustfri? Er jo egentlig det viktigste.. Er nå ganske interessert da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider