Gå til innhold

Påstått ulykke, med uante følger!

Ranger emnet

tOFFY

Anbefalte innlegg

• Svar 142
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skal du ta bilde av den, så bruk et vanlig kamera med film i, for digitale er visst ikke gode nok til bevis.. Noe med at det er lett å redigere bildene ;)

Bildeinfoen (tekniske spesifikasjoner) er vel ikke så lett å tukle med..?

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mercedes er jo veldig solide biler, men vis den andre bilen har fått knust fronten sin på grunn av at han har kjørt på deg bakfra så burde vel du ha merket det.........men jævlig kjedelig når slike unødvendig ting oppstår ihværtfall når du ikke har gjort en dritt å ikke vært innblandet i saken...

01 BMW 320 DAT.

x 09 Ford Ranger XLT

x 02 Volvo S60

x 93 MB 200E

x 87 MB 230E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg ville reist innom et verksted e.l. med peiling (evt. hør med forsikringsselskapet ang. takstmann), fått dem til å sjekke bilen nøye, skrive en rapport om at du UMULIG kan ha blitt påkjørt (og heller ikke fikset det selv etterpå) pga. ting som rustflekker, manglende riper osv. Dersom noen har kjørt i rumpa på deg og fått bilen knust skal det da synes NOE!

Betal det verkstedet krever for rapporten (be dem gjerne om å være grundige), og krev motparten for beløpet etterpå. Mulig du kan få noe for alt strevet også.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig han som anmeldte deg har tatt feil reg.nr.? Prøv å finne ut hvem dette er og ta kontakt med han! Denne saken er såpass spesiell at du bør finne ut om det har vært tyveri av skilt på bilen din før du kjøpte den. Hør med tidligere eier, eller sjekk ut dette når du skal snakke med politiet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig han som anmeldte deg har tatt feil reg.nr.? Prøv å finne ut hvem dette er og ta kontakt med han! Denne saken er såpass spesiell at du bør finne ut om det har vært tyveri av skilt på bilen din før du kjøpte den. Hør med tidligere eier, eller sjekk ut dette når du skal snakke med politiet.

Må sjekke ut litt.

Har noen misstanker, for dette skal ha skjedd ett sted som jeg altid er.

Og i dette omerådet, så vrimler det av MB 230. og nesten alle har samme farve som min bil.

Så han kan ha kjørt på en, og han andre stakk av. (fyllekjøring ganske vanlig her) Så har'n sett meg like etter på ..........................

Men slike ting driter jeg i. Kommer ikke til å anta slike historier ovefor politiet heller. Det er jo IKKE mitt problem.

Men klarer å sette meg i han andre sin situasjon. Men personlig, når jeg kjører i ræva på noen, og han stikker av. Så fikser jeg bilen min, og smiler siden jeg slipper å fikse han sin bil.

Men mulig han anmelder for unødig stopp, og tydlig fyllekjøring. Men har tatt feil reg.nr.

Men dette klarer han ikke å bevise. Og jeg håper bare han ikke er kompis med lensmannen, for da er jeg fuckt..............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge bilen din ikke har noe skader whatsoever så spiller det liten rolle. Det er jo regn fysikk.Snakk med en advokat, han hadde gnidd seg i hendene for dette hadde vært en lett sak.

Ellers kan du ta en prat med han som mener du har kjørt på deg. Han skjønner sikkert ting snart han ser bilen din er clean i baken.

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider