Popp Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 Jeg ville anmeldt dem for falsk forklaring, trakkasering og forsøk på forsikrings-svindel. For meg hørtes det ut som at de har tabba seg ut, og prøvde å presse noen for penger og tabba seg ut IGJEN etterpå.. Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blodharry_ Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 Hadde anmeldt dem for falsk forklaring på stedet. Dårlig råd eller ikke, hadde også skaffa meg en dyktig advokat, for den saken der lå såpass bra an til og vinne for din del at dem måtte i det minste betalt saksomkostninger, og andre eventuelle ting du kanskje vil kreve? Skummelt og tenke på at slike folk går ute i refleksvester fortsatt :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Desember 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 Du trenger ikke å betale for å anmelde noen! Bare at de får en anmeldelse på seg er "nok", retten har jo allerede bevist at du ikke er skyldig. Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Desember 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 Hvis saken er ute av verden og du ikke må betale noe for det er det vel bare å la saken ligge død, Dumt å rippe opp i gammle sår for å tjene noen kronasjer. Men bra de fant ut at du var uskyldig da :) Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
juba Skrevet Desember 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 Sorry, men etter å ha lest igjennom denne tråden-dette tror jeg ikke på! Om en slik sak hadde dukket opp med det påståtte hendelsesforløpet ville SEFO blitt innvolvert tvert, ikke et lokalt lennsmannskontor på flatbygda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildes Schwein Skrevet Desember 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 Når du sier det så er det jo god mulighet for at dette kan være oppspinn... Vi har vel ikke sett noen beviser som sier noen av delene. Siter BMW 94' 320i ///M-tech. X-BMW 88' 518i (Vrak-tech) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Desember 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 Jeg har politiet så til de grader opp i halsen fra før, at jeg tviler ikke et sekund på at hva tOFFY skriver om faktisk stemmer. Gratulerer med henlagt iallefall :) :respect Jeg ville kjørt på med saken andre veien jeg nå. Du skulle hatt for tort og svie! Forbanna blålys-mennesker flyr rundt og lager hverdagen sur for folk! Jeg har mista all respekt jeg noengang har hatt for politiet her i byen vaffal. Like greit å ordne opp i sakene selv. :deng Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 For at dette ikke skal skje med andre så ville jeg ha hatt dette opp i en runde i rettssystemet. Det er viktig å sørge for at lovverket for laget en praksis på dette. Om du krever oppreisning så vil jo dette dekke dine kostnader i en evt rettsak. Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg