Gå til innhold

Påstått ulykke, med uante følger!

Ranger emnet


tOFFY

Anbefalte innlegg

Er nok bare å ta en tur ned på lensmannskontoret og få de til å forklare saken for deg. hva du er anmeldt for, og få de til å ta noen bilder av bilen din. Da har du ditt på det tørre.

En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 142
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er nok bare å ta en tur ned på lensmannskontoret og få de til å forklare saken for deg. hva du er anmeldt for, og få de til å ta noen bilder av bilen din. Da har du ditt på det tørre.

 

 

Er vell liten vits, å gjøre noe somhelst før dette.

Regner med alt blir oppklart der. (må jo bruke bilen for å komme dit)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vel ikke hengerfeste vel? Dersom den bilen som liksom skal ha kjørt på deg f.eks. er en Chevrolet Matiz, kan den jo ha blitt kondemnert uten at du har et eneste merke. :lol

 

Ellers støtter jeg nok muligheten for at enten noen har falske skilt, eller mest sannsynlig noen har tatt feil nr.

ja, den og hummer..den blir kanskje litt høy men..

 

men det er jo kjekt hvis du har noen "misdannelser" på bakfangern etc. fra før av...bare å slå litt på den så har du en ny en.

Faen så tett han fyren er da..må ha ræva full av penger og veldig gavmild:roll:

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

 

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt off topic, siden vi er inne på denne eminente "trygg som banken" bilen Matiz: Jeg prøvde en en gang, dette var da en nesten ny bil. Makan til skranglekasse skal du lete lenge etter! Vel er ikke småbiler så veldig komfortable sånn generelt sett, men HALLO! Slarkete kasse, slarkete pedaler, slarkete styring og slarkete seter... Da en av våre biler er en småbil også (2005 Honda Jazz), vil jeg bare nevne at forskjellen på Matiz og Jazz er omtrent som om de er fra to forskjellige univers... Både Jazz, Yaris og Colt som jeg har kjørt er så vanvittig mye bedre å kjøre, inkludert kvalitetsfølelsen (det er vel strengt tatt ikke bare følelsen...)! Har kjørt nye Polo og Meriva også. Disse var dessverre noe nærmere Matiz'en (Poloen skranglet i karosseriet og Merivaen hadde en kasse som du måtte rote godt rundt med for å finne rett gir, ellers var de ok), om enn ikke i nærheten av å være så ille som denne Koreaneren. Fysj! Styr unna!

 

On topic igjen: Det skal bli spennende å se hvordan dette går. Får jo nesten håpe at han bare har tatt feil reg. nr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja. Det viser seg att han kar'n er Politibetjent i Oslo.

Og han sier at vi har kappkjørt fra Fetsund til Enebakknesset. Hvor tilslutt han kjørte på meg bakfra.

Og derretter så skal det nærmest vært ett basketak, hvor han måtte gi seg, for jeg er vist en person som er meget hissig å bråkmaker av en slosskjempe type, med lystblondt hår. Hans kone var vistnok også med, som også er Politibetjent. Dem kjørte da egen privat bil derfor ingen "overvåking" system som kan bevise dette.

 

Problemet er att jeg er 195cm høy, og har mørkt nesten sort hår. Og er meget rolig av natur.

 

Heldigvis har Trøgstad politi kontor hatt en del kontakt med meg, siden jeg har familiegjenforening, som søkes via politiet. + en del kontakt i forbindelse med voldsomme rasist hendelser i Båstad.

Så i ref. fra dette, så er jeg beskrivet som meget rolig, saklig og avbalansert mann.

Med beskrivelser av flere situasjoner hvor jeg har stoppet voldelig rasisme uten å bruke vold, men kun ved å snakke med folk.

 

Alt dette blir ført inn i denne saken, for å beskrive meg som person, samt att jeg jobber med å lage rullestoler, og at firma jeg jobber for har vekslett info. om hvordan/hva som skjer når trafikk skadde kommer i rullestol til Politi når dem skal på skoler å snakke om råkjøring osv.

 

Så nå får vi se, hva som skjer vidre når statsadvokaten får dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser på dette med skepsis: tenk, 2 politibetjenter kappkjører med privatbil, kjører i ræva på han andre bilisten. foretar ingen arrestasjon eller skriver ut bot, fra tar fører kort på stedet. Og dem gir seg for en hissigpropp?

 

2 politibetjenter mot 1 hissigpropp, ikke vanlig att norsk politi gir seg før hissigproppen ligger i handjærn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig rar sak. hehe.

Åsså det er 2 politi innrømmer helt uten vidre å først ha kappkjørt med deg for så å kræsje i deg, ett lite basketak før du stikker av så de slipper å betale selvforsynt skade på din bil. åsså anmelder DE deg? fy fader. Må være løsemiddelskada eller noe de politifolka der. Iallfall rusa på noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig rar sak. hehe.

Åsså det er 2 politi innrømmer helt uten vidre å først ha kappkjørt med deg for så å kræsje i deg, ett lite basketak før du stikker av så de slipper å betale selvforsynt skade på din bil. åsså anmelder DE deg? fy fader. Må være løsemiddelskada eller noe de politifolka der. Iallfall rusa på noe.

 

 

Ehh! Ja, faktisk. Eneste problem. Jeg har ikke vært innblanda i dettedamndamn

 

Men det er vel noe kun jeg og disse 2 politifolka som vet. Andre må velge hvem dem skal tru på.

 

Men, her foreligger det ingen bevis, for hadde det vært bevis, så hadde politiet vært på døra mi for lenge siden. Og saken hadde aldri gå igjennom forsikring selskapet først, og så til anmeldelse.

 

Men blir spennende å se hva slags bevis disse klarer å fabrikere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår