Zipp0 Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 er e mulig.. lykke til ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Gratulerer med den tøffeste forsikringssaken gjennom tidene :D Dette er jo så latterlig at jeg nesten griner :P Ordner seg nok for din del :) Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Herregud.. hadde dette her skjedd meg hadde jeg vært overbevist om at noen tulla med meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Herregud.. hadde dette her skjedd meg hadde jeg vært overbevist om at noen tulla med meg. Har tenkt tanken, men kan ikke se Tom Sterri Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superburner Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 de snutfolka må jo trippe på LSD eller no... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aregar Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Det som ofte skjer er at pølsa på fangeren popper ut i sidene f.eks.. Hvis han har fått mer skade enn ei knust lykt, så hadde garantert fangeren din vært ødelagt :) Er ikke nevnt hva slags bil som ble skada? Jeg fikk en MB A-klasse i ræva på 190n min (i hengerfestet..) og mens jeg ikke fikk skader fikk A-klassen knust fangeren og krølla panseret.. Husker ikke hvordan lyktene så ut.. I allfall eneste som indikerte noe hos meg var at feste til stikkontakta til hengeren var bøyd litt.. Ble aldri noen sak av det selv om føreren fikk mitt tlf.nr.. heh.. Siter 1997 Mercedes E 230 Classic 1998 Audi A8 2.5 TDI Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sleeper Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 når det blir bevist at det ikke er deg som gjorde dette så hadde jeg faktisk anmeldt de jeg! får være måte på! hadde det vært meg så hadde de ikke fått godt ustraffa for dette! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Fantastisk av politibetjentene å faktisk anmelde deg. Spennende å se hva som skjer videre. Den papirmølla er jo ikke kjent for å har den raskeste behandlingstiden. Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 hvis de har inrømt å kappkjøre med "deg" uten å bruke blålys etc., burde de ikke da bli suspendert til saken er etterforsket? brukte betjentene privat eller tjenestebil, vet du det? Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonarv Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Dette her er så sinnsykt at du må kontakte advokat straks! Saken har jo tatt helt av! Du vet rettighete dine, men det er sinnsykt vanskelig å få det fram som privatperson... Dette er jo så spesiellt at det kommer ut i media med en gang en jurist får tenna i saken! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 kanskje vi to burde gå ut i media sammen mot politifaen? Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 kanskje vi to burde gå ut i media sammen mot politifaen? enig.. dette blir for dumt.. Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonarv Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Hvis alt det som står her er sant så vil en telefon til en advokat pluss et lite møte sørge for at denne saken smeller ut i media! Hadde ikke klart å sove ett minutt før jeg hadde gitt saken til en advokat hvis dette hadde vært meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 syns det hørtes ut som en drøy aprilsnarr jeg men.. (1ste april nærmer seg jo :P) Siter Bmwccn #7477 Bmw E39 520I(solgt) Chevrolet G30 Starmaster(solgt) S4 ABT 2,7 Biturbo Tråd her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Hvis dette virkelig stemmer så kontakt VG og Dagbladet... uhhmmwhat? Dette er jo helt utrolig... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg