tOFFY Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Har blitt kontakta av VG her på nett, så kanskje historien blir å lese der?? Meste parten av hva som bør komme fra står jo i offentligheten her. Er jo bare å kopiere for avisa dette :) Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thyfire Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Dette er en syk syk historie... fatter ikke at det er mulig! Siter 85 Volvo 749 TIC- drifter 01 Subaru Forester S-turbo 77 Honda Accord 1.6 [X]97 Toyota Celica T20 1.8 [X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenito Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Har blitt kontakta av VG her på nett, så kanskje historien blir å lese der?? Meste parten av hva som bør komme fra står jo i offentligheten her. Er jo bare å kopiere for avisa dette :) Få den offentlig gjort! Synes det skal legges litt vekt på politiets maktmissbruk i trafikken. De tar deg for hver minste feil du gjør, men selv ser du dem gjøre grovere feil selv uten blålys osv... Og i denne saken har du ikke gjort noe galt engang, så go ahead :) Siter ( )Volvo 940 turbo - Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." - - La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 ikke nok med at du ikke har gjort noe som helst, men de har jo brutt X-antall lover! Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super_truls Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Hvordan går det med mediagreiene? Mvh. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet Mars 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Hvordan går det med mediagreiene? Mvh. Jeg ser ann litt. For jeg ønsker ikke 2 inbitte og antagli korrupte poltibetjenter etter meg. Slik sett så er det kanskje best å svelge en kamel, og latt saken gå på "henlagt for beviset tillstand". Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 IDIOTI DA! Da kan det jo skje med fler!!? Pingler ass.. samme med han Wicky duden.. Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Hadde helt klart gjort noe med dette! Du kan jo ikke la dem holde på slik... Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lance Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Vel, så bør vel tOFFY selv få velge hva han vil gjøre? Hvis saken har mulighet for å renne ut i sanden uten følger for ham, så hadde jeg gjort det samme: tatt tiden til hjelp. MEN: hvis saken IKKE blir henlagt, og det blir mer bråk, kommer han nok til å gå til media. Eller noe annet smart. Det er greit at en skal høre på råd fra andre, men det betyr ikke at en nødvendigvis skal gjøre sånn som de sier...e' du med, MeSs? Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dj-m Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 denne saken er jo helt utrolig,stå på dine rettigheter tOFFY Siter Mercedes 190e 1991 sportline Opel Omega 2,0 16v 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fridjow Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Jeg ser ann litt.For jeg ønsker ikke 2 inbitte og antagli korrupte poltibetjenter etter meg. Slik sett så er det kanskje best å svelge en kamel, og latt saken gå på "henlagt for beviset tillstand". Skjønner tankegangen din, men hvis dette kommer i media(verdt å tenke på) kan de ikke bøffe deg på det i ettertid, litt syns å la de slippe unna med det syns jeg, Lykke til:) Siter http://www.gatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 hehe... blir bare mer og mer oppgitt over gode gamle norge jeg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet Mars 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Det er altid veldig let å si: Det og dette og slik hadde jeg gjort. MenEr ikke altid slik, når en er i en situasjon. Da tenker en mye nøyere igjennom ting. Og ser en på Historie, hvor Politiet har gjort meget grove feil, og lov brudd, så har dem blitt supsendert i noen måneder, også 1 år som deskpoliti. Og derretter rett ut på gata igjen. Så tenk denne saken, henge den ut i avisa. Saken blir henlagt å en del motbør for situasjonen event. saks mål fra meg mot disse politi folka, si jeg vinner. oppreising utfra tap arb. fortjeneste og noe slikt la si 50 000,- Politi folka blir sure, er tilbake i vanlig jobb rutine etter 1 år. Med full tilgang til å finne ut hvor jeg er osv.. Men, så spørs det tørr dem?? Skjer det noe med meg, så er dem automatisk mistenkte.......... Osv. Kan ikke gi svaret om hva jeg avgjør, på strakarm. Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sleeper Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 trur nok ikke du skal være for redd for at de skal ta hevn etter 1 år! hvis det blir påstand mot påstand i en sånn sak så står de ikke så sterkt så lenge det er på papiret at de har prøvd og ta deg for noe som ikke var sant før... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fridjow Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Det er altid veldig let å si: Det og dette og slik hadde jeg gjort. MenEr ikke altid slik, når en er i en situasjon. Da tenker en mye nøyere igjennom ting. Og ser en på Historie, hvor Politiet har gjort meget grove feil, og lov brudd, så har dem blitt supsendert i noen måneder, også 1 år som deskpoliti. Og derretter rett ut på gata igjen. Så tenk denne saken, henge den ut i avisa. Saken blir henlagt å en del motbør for situasjonen event. saks mål fra meg mot disse politi folka, si jeg vinner. oppreising utfra tap arb. fortjeneste og noe slikt la si 50 000,- Politi folka blir sure, er tilbake i vanlig jobb rutine etter 1 år. Med full tilgang til å finne ut hvor jeg er osv.. Men, så spørs det tørr dem?? Skjer det noe med meg, så er dem automatisk mistenkte.......... Osv. Kan ikke gi svaret om hva jeg avgjør, på strakarm. Hadde de blitt ordentlig avslørt på dette så tror jeg ikke vendetta hadde vært no tema....å hva skulle motivet vært? At du ikke ble med på bløffen dems for å få seg en ny fanger på mondeoen? Husk at selv om saken blir henlagt så er det registrert for all fremtid at du var mistenkt i forbindelse med dette. Siter http://www.gatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg