Gå til innhold

Påstått ulykke, med uante følger!

Ranger emnet

tOFFY

Anbefalte innlegg

Dette er helt forjævlig.

Nå har du grunn til å ta politiet og da synes jeg du skal benytte den muligheten.

Det at politiet har stort tilsig av idioter og rasshøl er vel helt riktig.

Har ikke hatt noe med politiet og gjøre uten at jeg har gjort noe "galt", og da oppfører de seg som en jævla ulveflokk og misbruker autoriteten sin.

OT: Ble beskyllt for et innbrudd en gang, og da kom det en gjeng med blåkledde apekatter og skulle tvinge meg til å tilstå, ennå jeg ikke hadde vært i nærheten av det da det skjedde en gang.

De kom hjem til meg og stormet inn og bråket og styrte på.

De satt der leenge for å få meg til å tilstå, og spurte meg direkte flere ganger rett ut om det var meg, det var liksom sånn at de skulle ha en syndebukk for da var saken løst.

De var direkte ubehagelige, så jeg har bare negative opplevelser med politiet.

Har prøvd å være hyggelig mange til dem også, men det har jeg gidd opp, så nå er jeg bare frekk tilbake.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 142
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 4 weeks later...
Har visst ikke skjedd noe med denne tråden nei! :D Har han blitt tauet inn? Staten er herved totalitær...

Skjer ingenting nei, ikke får jeg svar eller noenting, når jeg tar kontakt.

VG vill ikke ha noen med saken mer heller. Dem tok kontakt, men blei borte med engang, sendte en mail om det til den adr. som vg kontakta meg med, men fikk den i retur.

Nå gir jeg eff, i media, tar saken privat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar saken privat eller har du snakka med en advokat?

Si at privat har du mulighet til å få saken henlagt eller kanskje få med deg 5.000 kroner hvis du har gjort leksa di.

Får du tak i en advokat kan du få inn kanskje 10 ganger så mye...!

Og Politiet kan jo faktisk ikke bare droppe å prate med deg ettersom du er annmeldt!

Virker kanskje som jeg synes du skal følge opp kun for å få penger, men jeg er 110% enig i at polti kan være noen skikkelige rasshøl innimellom og gjør akkurat slik de vil. Det som har skjedd med deg, tOFFY, har de jo rett og slett ikke lov til!

Ta igjen! Anmeld dem, få advokat på saken, send gud og vær-mann på dem.. Samma bare du ikke lar dette gli mellom fingrene! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

at ikke VG ser potensialet i denna saken? hadde nok blitt flittig debatt rundt autoritetsmisbruk kan jeg tenke..

syns det er en skam etter å ha lest denne tråden fra start til slutt, at politiet (om disse folka virkelig er politibetjenter, fått bekrefta det? fikk ikke helt md meg det..) ikke klarer å være såpass hederlige at de holder seg for gode til sånt som dette.

- 200SX S14a

X 91 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VW - Vegard. Fikk beskjed om att det var politi under avhøret.

RuZleBiFf.

Har ikke råd til advokat, denne saken går ikke under advokat bistand via hus forsikringa, har sjekka.

Har tatt kontakt med 4 advokater, kun 1 var villig til å ta saken, men hevder att jeg kaster penga ut av vinduet, siden saken aldri vil gå vidre.

Saken er anslått til å koste 20 000,- (advokat kostnader)

Derfor går jeg privat, altså til stats advokat i Oslo og krever avgjørelse eller saks gang.

Fikk svar: fult lovlig, og kan forvente svar innen 3 - 6 måneder. Saken står fortiden stille. skjer ingenting før eventuelt nye bevis mot meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

at ikke VG ser potensialet i denna saken? hadde nok blitt flittig debatt rundt autoritetsmisbruk kan jeg tenke..

syns det er en skam etter å ha lest denne tråden fra start til slutt, at politiet (om disse folka virkelig er politibetjenter, fått bekrefta det? fikk ikke helt md meg det..) ikke klarer å være såpass hederlige at de holder seg for gode til sånt som dette.

Skjønner forsåvidt at dem ikke trykker denne historia (enda). Er jo veldig alvorlig dette og krever nok endel etterforskning fra medias side slik at dem er sikre på at dette er sant. Ikke missforstå meg tOFFY og tro at jeg mener dette er bullsh.. men å skrive en slik historie i en landsdekkende avis er litt mer innviklet enn å taste den ned her på forumet.

Lykke til videre og håper det ordner seg :well

Porsche 911 C2

Subaru Legacy Outback

Sommertreff Crew

http://www.sommertreff.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en mystenkelig situasjon med politiet for litt siden. Fikk telefon om at jeg var mistenkt i et innbrudd, de hadde øyenvitner som så meg og en annen(som jeg aldri har verken snakt eller vært med) gjøre det. Ringte senere på dagen ned og skulle finne ut hva F som foregikk, snakket med en dame, hun hadde ingen kjennskap til saken og sa det var umulig å finne ut hvem som hadde den. Jeg sa jeg skulle vite hvem som hadde "sett meg" og kom ikke til å gi meg før jeg visste det. (De er ikke pliktig til å gi ut navn, men de KAN...viss de vil).

Da jeg fikk veldig lite utav denne telefon samtalen gikk jeg ned og snakket med en annen på stasjonen, sa hvem jeg hadde snakket med og hva det angikk. Da sa han "Hmm...det var merkelig..Det er jo nettopp hun som har den saken"

:deng

Politiet liker å true, men er livredde advokater :spider . Ved første trussel kommer du langt med å si "Viss det er den tonen du vil kjøre så kan du legge frem listen over advokater til meg, så får vi ned en advokat" Hjalp iallefall med meg, gikk fra at han nektet meg besøk på toalettet, skrek til meg og kjefta. Etter jeg sa det fikk jeg tur på toalettet og brus sto klart når jeg kom tilbake birthday

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...