high octane Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Dette er helt forjævlig. Nå har du grunn til å ta politiet og da synes jeg du skal benytte den muligheten. Det at politiet har stort tilsig av idioter og rasshøl er vel helt riktig. Har ikke hatt noe med politiet og gjøre uten at jeg har gjort noe "galt", og da oppfører de seg som en jævla ulveflokk og misbruker autoriteten sin. OT: Ble beskyllt for et innbrudd en gang, og da kom det en gjeng med blåkledde apekatter og skulle tvinge meg til å tilstå, ennå jeg ikke hadde vært i nærheten av det da det skjedde en gang. De kom hjem til meg og stormet inn og bråket og styrte på. De satt der leenge for å få meg til å tilstå, og spurte meg direkte flere ganger rett ut om det var meg, det var liksom sånn at de skulle ha en syndebukk for da var saken løst. De var direkte ubehagelige, så jeg har bare negative opplevelser med politiet. Har prøvd å være hyggelig mange til dem også, men det har jeg gidd opp, så nå er jeg bare frekk tilbake. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
splashmx6 Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 OT: har selv sitti i glattsella 3 ganger pga noe jeg ikke har gjort!! har hatt rasia og greier her hos meg... Så jeg stoler ikke på politiet! Siter 1992 Mazda Mx6 2.5i V6 <------ My car ...:::Det er ikke farten som dreper, men hvor fort du stopper:::... Besøk http://www.mazda-ogn.org har hatt: Mazda 626 94 1.8 glx volvo 242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Jeg har ikke fulgt med helt her.....kan noen kort fortelle meg hva som har skjedd. Hva med å lese tråden? Det meste som visstnok har skjedd står i første post tilogmed. Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 splashmx6: Føler med deg, det er ganske kjipt. Føler seg ikke direkte høy i hatten der du sitter uten sjangse til å forklare deg. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
splashmx6 Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 i know!!! men men, man lærer så lenge man lever... Men hva skjer videre her da? noe framgang i saken!! Siter 1992 Mazda Mx6 2.5i V6 <------ My car ...:::Det er ikke farten som dreper, men hvor fort du stopper:::... Besøk http://www.mazda-ogn.org har hatt: Mazda 626 94 1.8 glx volvo 242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Har visst ikke skjedd noe med denne tråden nei! :D Har han blitt tauet inn? Staten er herved totalitær... Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Har visst ikke skjedd noe med denne tråden nei! :D Har han blitt tauet inn? Staten er herved totalitær... Skjer ingenting nei, ikke får jeg svar eller noenting, når jeg tar kontakt. VG vill ikke ha noen med saken mer heller. Dem tok kontakt, men blei borte med engang, sendte en mail om det til den adr. som vg kontakta meg med, men fikk den i retur. Nå gir jeg eff, i media, tar saken privat. Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Tar saken privat eller har du snakka med en advokat? Si at privat har du mulighet til å få saken henlagt eller kanskje få med deg 5.000 kroner hvis du har gjort leksa di. Får du tak i en advokat kan du få inn kanskje 10 ganger så mye...! Og Politiet kan jo faktisk ikke bare droppe å prate med deg ettersom du er annmeldt! Virker kanskje som jeg synes du skal følge opp kun for å få penger, men jeg er 110% enig i at polti kan være noen skikkelige rasshøl innimellom og gjør akkurat slik de vil. Det som har skjedd med deg, tOFFY, har de jo rett og slett ikke lov til! Ta igjen! Anmeld dem, få advokat på saken, send gud og vær-mann på dem.. Samma bare du ikke lar dette gli mellom fingrene! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 at ikke VG ser potensialet i denna saken? hadde nok blitt flittig debatt rundt autoritetsmisbruk kan jeg tenke.. syns det er en skam etter å ha lest denne tråden fra start til slutt, at politiet (om disse folka virkelig er politibetjenter, fått bekrefta det? fikk ikke helt md meg det..) ikke klarer å være såpass hederlige at de holder seg for gode til sånt som dette. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 VW - Vegard. Fikk beskjed om att det var politi under avhøret. RuZleBiFf. Har ikke råd til advokat, denne saken går ikke under advokat bistand via hus forsikringa, har sjekka. Har tatt kontakt med 4 advokater, kun 1 var villig til å ta saken, men hevder att jeg kaster penga ut av vinduet, siden saken aldri vil gå vidre. Saken er anslått til å koste 20 000,- (advokat kostnader) Derfor går jeg privat, altså til stats advokat i Oslo og krever avgjørelse eller saks gang. Fikk svar: fult lovlig, og kan forvente svar innen 3 - 6 måneder. Saken står fortiden stille. skjer ingenting før eventuelt nye bevis mot meg. Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Syk sak. Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cadence Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 at ikke VG ser potensialet i denna saken? hadde nok blitt flittig debatt rundt autoritetsmisbruk kan jeg tenke.. syns det er en skam etter å ha lest denne tråden fra start til slutt, at politiet (om disse folka virkelig er politibetjenter, fått bekrefta det? fikk ikke helt md meg det..) ikke klarer å være såpass hederlige at de holder seg for gode til sånt som dette. Skjønner forsåvidt at dem ikke trykker denne historia (enda). Er jo veldig alvorlig dette og krever nok endel etterforskning fra medias side slik at dem er sikre på at dette er sant. Ikke missforstå meg tOFFY og tro at jeg mener dette er bullsh.. men å skrive en slik historie i en landsdekkende avis er litt mer innviklet enn å taste den ned her på forumet. Lykke til videre og håper det ordner seg :well Siter Porsche 911 C2 Subaru Legacy Outback Sommertreff Crew http://www.sommertreff.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
royy__ Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Hadde en mystenkelig situasjon med politiet for litt siden. Fikk telefon om at jeg var mistenkt i et innbrudd, de hadde øyenvitner som så meg og en annen(som jeg aldri har verken snakt eller vært med) gjøre det. Ringte senere på dagen ned og skulle finne ut hva F som foregikk, snakket med en dame, hun hadde ingen kjennskap til saken og sa det var umulig å finne ut hvem som hadde den. Jeg sa jeg skulle vite hvem som hadde "sett meg" og kom ikke til å gi meg før jeg visste det. (De er ikke pliktig til å gi ut navn, men de KAN...viss de vil). Da jeg fikk veldig lite utav denne telefon samtalen gikk jeg ned og snakket med en annen på stasjonen, sa hvem jeg hadde snakket med og hva det angikk. Da sa han "Hmm...det var merkelig..Det er jo nettopp hun som har den saken" :deng Politiet liker å true, men er livredde advokater :spider . Ved første trussel kommer du langt med å si "Viss det er den tonen du vil kjøre så kan du legge frem listen over advokater til meg, så får vi ned en advokat" Hjalp iallefall med meg, gikk fra at han nektet meg besøk på toalettet, skrek til meg og kjefta. Etter jeg sa det fikk jeg tur på toalettet og brus sto klart når jeg kom tilbake birthday Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 snakk med f.eks dagbladet eller en av de andre store, det finnes mer enn bare VG... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suvdal Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Skjedd noe mer her eller??? Siter 02 Passat Highline x-98 Golf IV GTI 1.8T x-91 Golf II GL 1.6 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg