tOFFY Skrevet Juni 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 Skjedd noe mer her eller??? Ikke en lyd. Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 surt! virker som en passe sprø sak da! man blir ikke påkjørt og gir faen liksom! 2 betjenter på tur. Om alt de oppgir stemmer bør det være nok til å få dem av gata permanent! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro72 Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 hvordan går det i denne saken :wonder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 lurer jeg og på.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 245T Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Ja dette var svære saker...sitter du inne nå eller?;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Ja dette var svære saker...sitter du inne nå eller?;) det lurte jeg og på til jeg så at han sist var logget inn her i dag kl. 1330. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet Desember 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 Da var denne saken ute av verden. kom en kar fra statsadvokaten, og målte høyden på hengerfestet, og fortalte att denne bilen kan umulig vært innblanda i denne ulykken. Og 3 dager etter, fikk jeg brev om saken avsluttet siden bevis går mot saksøker. Og det sto vidre om min rett til å gå til sak tilbake. Undersøkte dette, men fant ut att det sannsynligvis blir dyrt og bare tar masse tid. men ganske greit mulighet for å komme noe vei. Driter i det, siden jeg må betale ganske mye, før jeg kan få til bake noe, om jeg vinner full rett. Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 Gratulerer! Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 Gratulerer så mye! :D Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ravenlord Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 Godt og høre, gratulere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 Dette var bra.. Endelig klarte mannen i gata seg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 SYKT at privatpersoner blir plaget med sånne ting som er bare oppspinn. Politifolka som står bak bør sparkes på hue å ræva ut :fuckme2: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfbil Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 Gratulerer! Anmeld vedkommende for falsk forklaring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 Gratulerer! Anmeld vedkommende for falsk forklaring. I second that...dårlig råd eller ikke. :) Du kan vel faktisk ta de for trakassering også... Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ApexUltima Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 Gratulerer :) Synd du måtte ha dette hengende over deg så lenge. Siter Volvo 242 80-mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg