Gå til innhold

Acura NSX med Prøveskilt, Lilplehammer

Ranger emnet

olehenri

Anbefalte innlegg

selvsagt parkerer den corradoen min og vectraen din!

Men bare ta penge diffen mellom prislappen på nsx`n og m3`n, legg alt de i m3`n og den nsx`n blir flisa!

Kjære typiske bilforumet.net medlem,

når man kjøper en NSX kjøper man ikke for å flise fjortiser :) Man kjøper den for å kose seg :)

Jævla idiot og stakkars skada 2F2F generasjon... Makan...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 104
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

når man kjøper en NSX kjøper man ikke for å flise fjortiser :) Man kjøper den for å kose seg :)

har du ett problem med at jeg heller ville valgt å bruke pengene på en trimma m3 enn nsx? Har heller ALDRI sagt at man kjøper NSX for å flise fjortisser, jeg bare sa min mening!

Og siden du kan kalle meg idiot og stakkars skada 2f2f generasjon, kan du gi meg ETT eksempel på at min bil, syn og mening assosierer fra filmen 2f2f??

Hvis du ikke tåler å høre at noen missliker bilen din, så tror jeg ikke du skal åpne munnen din for høyt, hvertfall når du ikke klarer å komme med en saklig og seriøs argumentasjon eller kommentar!

sorry O.T, men trigger når folk ikke klarer å høre en manns mening og må være så utrolig useriøse og barsnlige ved å kalle opp folk!

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2f2f genrasjon vettu.. ikke akkurat!!

Nsx,er ikke det en typisk 2fast 2lattlig bil?

Fint for deg at du liker bilen din men du kan ikke forvente at alle skal gjøre det.. Trenger ikke være hårsår for det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2f2f genrasjon vettu.. ikke akkurat!!

Nsx,er ikke det en typisk 2fast 2lattlig bil?

Fint for deg at du liker bilen din men du kan ikke forvente at alle skal gjøre det.. Trenger ikke være hårsår for det

skulle akkuratt si det samme, NSX er da en typisk 2f2f japse bil, og komme hit å si at en med corrado og som ville valgt en trimma m3 fremfor NSX er en skada idiot fra 2f2f generasjonen blir helt høl i hue synes jeg, skal legge meg flat da han viser ett bilde av en corrado som er med i den filmen som er klin lik min!

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du ett problem med at jeg heller ville valgt å bruke pengene på en trimma m3 enn nsx? Har heller ALDRI sagt at man kjøper NSX for å flise fjortisser, jeg bare sa min mening!

Og siden du kan kalle meg idiot og stakkars skada 2f2f generasjon, kan du gi meg ETT eksempel på at min bil, syn og mening assosierer fra filmen 2f2f??

Hvis du ikke tåler å høre at noen missliker bilen din, så tror jeg ikke du skal åpne munnen din for høyt, hvertfall når du ikke klarer å komme med en saklig og seriøs argumentasjon eller kommentar!

sorry O.T, men trigger når folk ikke klarer å høre en manns mening og må være så utrolig useriøse og barsnlige ved å kalle opp folk!

1. Enda tilgode å se NSX i 2f2f :)

2. Du er en typisk bilforumet.net bruker da du avsporer en carspottingtråd til "skulle kjøpt M3 ass!! Flisa NSXen!!" :hammer

3. Hvorfor i all verden sku de hatt med Corrado der :roll: Hvilken rolle spiller den i bilhistorien?

:roll: Morsomt å være litt useriøs ikveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Enda tilgode å se NSX i 2f2f :)

2. Du er en typisk bilforumet.net bruker da du avsporer en carspottingtråd til "skulle kjøpt M3 ass!! Flisa NSXen!!" :hammer

3. Hvorfor i all verden sku de hatt med Corrado der :roll: Hvilken rolle spiller den i bilhistorien?

:roll: Morsomt å være litt useriøs ikveld :)

Svar på spørsmål:

1. Håper du får den til gode for alltid

2. Jeg bare kom med en påstand og kommentar med min mening, er du som har tatt dette videre.

3. For å si det slik, håper jeg aldri ser corrado i en slik film for den den eier mer stolthet enn å opptre i en slik film. Tror ikke produsentene i filmen tenkte på bilhistorie når dem skaffet bilene til filmen.

Og jeg skjønner du liker å være useriøs i kveld, for jeg får en skikkelig god latter av alt det dumme du skriver.

Men nå skal jeg slutte å ødelegge tråden med slikt tull!

Ha en fin kveld |Adeel, skååååål ;) cheers

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg bimmer fan, og tror nok at en E36 M3 holder følge med en NSX opptil 100km/t, men etter det så tror jeg nok at aerodynamikken kommer til gode på NSXen. 3.0l- 3.2l og vtec er gromt!Har aldri hørt lyden til en NSX før så Adeel, få din på rudskogen/våler så jeg får høre :) Har du noen bilder av din?noen spec.?Etter montering av turbo på en NSX må gå fælt!?!

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider