BLACK.PEARL Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Hehehe se folk her tar meg seriøst a :) Dere som syns jeg skal jekke meg ned får hilse på meg irl og be meg jekke ned :) Lett å be andre jekke seg ned over internett hva :) Jeg venter på dere jenter :) Og dere som sier at jeg ikke fortjener bilen: Hva faen vet dere om hva jeg føler for bilen og hvor mye svette og tårer og blod bilen har kostet meg? SPAR MEG A!!! Kjøp dere heller et eksemplar selv og kos på den om dere fortjener den så jævla mye bedre. Men det ligger kanskje en misunnelse i underbevisstheten her? Kommer det en kis med 240 og slenger no sånt er det "jaja just ignore the kid" og kommer det en med litt fet bil og kødder litt og provoserer skal alle klikke fanatisk "let's smoke'm right now!!" Hehe sorry for at dere tar en tråd på NETTET så jævla seriøst da :) Sorry hvis jeg såra noen jentefølelser med de kommentarene mine. Og sorry hvis noen tar slikt seriøst og klikker pga det. Da er det de som klikker som har et problem, ikke jeg. Vær så god de som vil jekke meg ned, bare å hilse irl og be meg gjøre det... Ikke glem tastaturene hjemme da... Kos. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Ikke alle på forumet som tåler att andre kjøper seg 'leketøy' ser jeg.. :) Misunnelse er lov, men ikke la det gå ut over eieren;) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Hm, noen som har fått seg en smell etter å hå yppa med den fra Hamar? NSX'en altså... Hørte en kompis hadde blitt griset heftig... Han kjører S2 Liksom Ingen underdrivelse at bilen er veldig undervurdert :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Kan komme bort å kjefte på deg jeg! Om du lover å la meg prøve bilen din etterpå :) Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Kan komme bort å kjefte på deg jeg! Om du lover å la meg prøve bilen din etterpå :) vi kan kjoere ilag da :p billigere med en bil :p (pluss mustangen min suger) Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Noen som er flinke med photoshop? Har 3-4 passe gode bilder av NSX'n, tatt igår, men skiltene er synlig, og vil ikke ha eier'n på nakken for å legge ut bildene av skiltene. Siter ---------------------------- BMW 93' 525i diamantsort [x]Bmw 318i Brilliantrot. [x] 92' vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Noen som er flinke med photoshop? Har 3-4 passe gode bilder av NSX'n, tatt igår, men skiltene er synlig, og vil ikke ha eier'n på nakken for å legge ut bildene av skiltene. Paint duger da, bare høyreklikk og "Rediger" - så sprayer du skiltet og "Lagre som" :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Og velg JPEG og ikke BMP, så vi slipper filer på 2mb osv.. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 prøve* Siter ---------------------------- BMW 93' 525i diamantsort [x]Bmw 318i Brilliantrot. [x] 92' vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 her :fingers: enjoy! Noen som veit hvorfor det står Acura West? Er det fordi acura skal være USA honda? Siter ---------------------------- BMW 93' 525i diamantsort [x]Bmw 318i Brilliantrot. [x] 92' vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ale}{ander Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Bildene dine funker ikkje. Siter 1991 BMW 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 faen... tror jeg veit hvorfor, ryddet nemlig litt på photobucket istad..:/ Siter ---------------------------- BMW 93' 525i diamantsort [x]Bmw 318i Brilliantrot. [x] 92' vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 du ser de vel nå ? Siter ---------------------------- BMW 93' 525i diamantsort [x]Bmw 318i Brilliantrot. [x] 92' vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 konge bil ass! synd den ikke var på hamar i dag Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 så det opptil flere ganger idag og igår, men virket ikke særlig som eier'n bruker gassen.. bare måtte: http://www.toprpm.com/eng/4x4Features/feature_6.htm Siter ---------------------------- BMW 93' 525i diamantsort [x]Bmw 318i Brilliantrot. [x] 92' vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg