olehenri Skrevet Mars 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 hehe, m3 effekten du skrev opp der el? tenkte nsx, mener den ligg på 280 org. men det vet jeg ikke 100%. Men kjøper man bil, for at man skal ha det værste, å kjøre fra absolutt alle, så er man etter min mening, litt sånn pling i bollen. :) og har litt for mye penger! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mars 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 altså,det jeg sa om japser kan gis unntak om det er snakk om skyline.. Den er råå har kjørt det, å det ga så sinnsyyykt mersmak, at jeg skal ha meg det en gang.. Samma søren om det er GT, GT-T, GT-S eller GT-R, skyline er skyline! R33 GT-S med skilt på vanlig grunnlag starter å bli overkommelig i pris og, det liker man! :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard///M Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 hehe,ja var nok m3 det ja.. men det stemmer det du sa.. Tøft lys i baklyktene dine forresten,så de i går.. De var nye? husker ikke om du nevnte de her om dagen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Bjørn sin står på hemmelig plass og bare venter på sommerføre... :D vet jeg vel.. var vel der jeg så den :P Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 får mye fint for 350.000,- ingen tvil..:) Eneste måten å ende denne diskusjonen er å ha et løp? Siter ---------------------------- BMW 93' 525i diamantsort [x]Bmw 318i Brilliantrot. [x] 92' vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard///M Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 gi meg en orginal en,eller la meg dra til ess en tur så... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard///M Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 når vi først snakker om japser,vet noen hvem som er på besøk en gang i blant her i byen med en sølvgrå Supra? Engelske skilter,men står ganske ofte utenfor et hus mot vestre gausdal i ferier å slik. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Supra? Hvor? forvillet seg ganske rått når man forveksler sussex med saksumdal:) Siter ---------------------------- BMW 93' 525i diamantsort [x]Bmw 318i Brilliantrot. [x] 92' vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard///M Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Er ei dame som kjører den.. når jeg så inni'n på strandtorget sist jeg så'n lå det en dyne i baksetet.. hehe,av alle ting. Pleier å stå utenfor det ene huset på oversiden av veien rett etter sosialsvingen på vei oppover. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mars 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 når vi først snakker om japser,vet noen hvem som er på besøk en gang i blant her i byen med en sølvgrå Supra? Engelske skilter,men står ganske ofte utenfor et hus mot vestre gausdal i ferier å slik. hÆ? den har jeg aldri fått med meg.. :S men blitt forbikjørt av en gullfarga skyline gtr34 oppover mot øyer i fjor, tysk regga, eldre ektepar som kjørte den.. hehe det var tøfft :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mars 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 hehe,ja var nok m3 det ja.. men det stemmer det du sa.. Tøft lys i baklyktene dine forresten,så de i går.. De var nye? husker ikke om du nevnte de her om dagen.. har hatt de i 1 mnd ca tror jeg, tror jeg nevnte de når vi snakka på priser fra usa og slik.. :) ja er tøfft lys i de, elsker dioder! sexy å se på ;) sku hatt det bak på din du og, dog ikke klare som meg, men slik du har nå med led.. hadde vært porr! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard///M Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 har ikke sett den på ei stund nå men.. Skjer oppi gausdal vett.. setta deg oppi der å titte litt så kommer'n ratt.. ok,du har hatt de så lenge ja.. er noe sånt å få tak i til min å,men de var ikke så fine å se på.. finnes sikkert noen som er penere men har ikke sett så hardt etter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mars 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 har ikke sett den på ei stund nå men.. Skjer oppi gausdal vett.. setta deg oppi der å titte litt så kommer'n ratt.. ok,du har hatt de så lenge ja.. er noe sånt å få tak i til min å,men de var ikke så fine å se på.. finnes sikkert noen som er penere men har ikke sett så hardt etter ebay har det meste. :) eller http://www.autodynamic.com mener de har no te bmw og.. :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WebSol Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 noen som lurte på hvor bilde er tatt, så er det tatt på Holms bilpleie... Det er mange feite biler innom der ja :) får somregel bilde når det er inne noen biler der... Siter Mercedes Benz 190E 2.0 '89 x Golf II sport `88(rust sier du) x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 selvsagt parkerer den corradoen min og vectraen din!Men bare ta penge diffen mellom prislappen på nsx`n og m3`n, legg alt de i m3`n og den nsx`n blir flisa! Kjære typiske bilforumet.net medlem, når man kjøper en NSX kjøper man ikke for å flise fjortiser :) Man kjøper den for å kose seg :) Jævla idiot... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg