Gå til innhold

Handla meg ny topp i går:D

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Var og henta meg en ny topp i går. Den stod på en B230K og hadde benevningen 1000 531 Ü. Denne fikk jeg for 500,- så jeg måtte bare ha den. MEN, på de motorene er det jo dette eksosrens greiene. Skal jeg bare sølvlodde eller sveise igjenn de hulla?

Er T kam noe tess?

 

Edit: Som nå har vist seg og være en 631 topp..Crap!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

denne toppen har ikke jeg vert borti.. men etter det jeg skjønner av benevnelsen "flat topp" så er det vel til en sugemotor me forbrenningskammer i stempel? hvorfor ikke satse på høy komp uten turbo? eller er jeg helt på vidda...

 

Må ha "årets" ventiluttak på stemplene om den skal brukes på en vanlig motor,så dype at en kan bare borre hull rett igjennom stempeltaket vil jeg tro.alacocaina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir den pynte objekt i kjellerstuen sammen med en strøken 398 topp, en knekkt mellomaksel, en kam, bensindreven radiobil, to dumpventiler, 4 eiker felger, kompett datasprut, snow cap, eksos deler, silicon slanger, ende ledd, polyurithane foringer og hjullager:P hehe.. Alt står ikke utstillt da men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

volvo 240 tic T-red styling, super dtm osv. prosjekt

volvo 245 b21et 77 mod.

volvo 240 86 + volvo 245tic 87

245 78/90 me b23ET 60/60

polo 6n me rieger styling-seat toledo 94 2,0i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår