Gå til innhold

Handla meg ny topp i går:D

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

så sant så sant,men dette mener jeg ikke er noe porblem vel lave effekt-uttak,har selv kjørt med vanlig 531 topp og 1,5 i laddetrykk.null problemer på min motor det.

 

Går fint å kjøre uten natriumfyllte ventiler på turbomotor, sålenge eksosventilene er rustfrie. Jeg kjørte med orginale ventiler på 960 motoren min

 

Teori og praksis-sak dette trur jeg.. ;)

pussig nok har det gått fint for dere, men hvorfor fyllte volvo eksosventilene da? Må være et poeng med det... og alle andre orginale turbomotorer for den slags skyld. Alle er de natriumfyllte... pussig:wonder

- 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn

- 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil

x-1992 Volvo 940 GL - Solgt

X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb

x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

alt av volvo er noe å ha Einar !! :) hadde 530 topp på min B23E å K kam..skal gi ca 140 hk..

 

 

 

 

eeeeh....nei du.

 

530 har samme kanaler som 398, så hvis du bytter en 405 topp mot en 530 så trimmer du faktisk ned.

 

 

405 og 531 er såkalte svanehalstopper, disse er verdt noe.

 

160, 398 og 530 er standard-topp. Standard. Helt greie.

 

631 er bæsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alt av volvo er noe å ha Einar !! :) hadde 530 topp på min B23E å K kam..skal gi ca 140 hk..

 

 

Kan skaffe deg 631 topp hvis du vil ha friksen, noe å sette på turbon :-)

 

 

Er det forresten noe interressant med Innsug for stående weber til B230, lurer på å bygge om ett innsug hvis det er noen interesse, til DG gassere med mer.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan skaffe deg 631 topp hvis du vil ha friksen, noe å sette på turbon :-)

 

 

Er det forresten noe interressant med Innsug for stående weber til B230, lurer på å bygge om ett innsug hvis det er noen interesse, til DG gassere med mer.

 

 

har 405topp på B21ET og 531 på 230AT så trukke det :fingers:

 

 

 

160, 398 og 530 er standard-topp. Standard. Helt greie..

Var på en eller anne internett side jeg så at denne 530 toppen skulle gi 140hk me min K kam.. å den gikk faktisk ganske greit.. om ikke jeg har blingsa så kansje det var en 531topp.. men vertfall sto det det om 530topp! men feil er sikkert feil da...

70`144,99`MB 220Cdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår