Gran Skrevet Juni 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 Tøm motoren for olje og se hvor lenge den går på fullt turtall! Sånne ting er artig! Hehe! Gjerne uten vann og..... Er ikke mye vitsen på en toyota, de bare går og går virker det som ;) Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Juni 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2003 Originally posted by Sprite Er ikke mye vitsen på en toyota, de bare går og går virker det som ;) Husker OS amcar club gjorde noe sånt med en toyota en gang.. Skal si den gikk en stund, men tilslutt kom stemplene flaksende gjennom blokken:D Japsechrushing er rått! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Juni 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2003 Min toyota stod en time med bånn gass, smalt å stoppet, tipper hvis jeg gidder å hente traktoren får jeg start igjenn.. :D Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Juni 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2003 hehe:) Genialt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg