Eiriken Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt det? Har en 745 med en FT motor i, men den har rådebank, så jeg skal sette nedi en ET motor i første omgang, men mangler retur rør til oljen på turboen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Din nærmeste Volvoforhandler skaffer det. Husk å kjøpe pakninger samtidig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TIversen Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Trenger dette selv jeg. Men Trenger bare nedre delen som skal i blokka. Flytting og litt annen turbo gjør at det ikke passer i det hele tatt.. hehe. Ingen som har nedre del? Evt hva koster no sånt nytt? Siter - Volvo 740 TIC, 87 mod. - Volvo 740 TIC, 89 mod. Kun gått 117.000km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eiriken Skrevet Mars 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 hadde du hatt hel rør så hadde du fått en nedre del av meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg