Gå til innhold

Trenger ny bil - men står helt fast

Ranger emnet

Boosti

Anbefalte innlegg

ja da har det seg sånn at audien min har gitt opp helt, desverre :( Har egentelig ikke råd til no ny bil nå pga skole gang til høsten <_< . Men jeg må ha bil, så da må jeg finne meg en ny en så fort som mulig. Må ha en bil til rundt 20000-25000 kr.

- Ikke for liten motor

- Diesel er et pluss, men da væra turbo diesel

- Servo er et pluss

- Drift sikker og ikke for dyre deler

- Jeg vil ikke ha no jalla råne bil,

- Ikke i hjæl kjørt.

- Den må ha rulla +/- 200.000km.

- Og at det er Volkswagen er en STORT pluss

- Ikke 240!!!

- Er ikke no stort fan av ikke en kjedelijapse biler, men kan væra mulig vist

det er intresang bil, og ikke kjedelig corolla eller liten mazda

Har sett litt på golf, da felger, ratt, osv fra audien min passer rett over. Og det er masse billige deler og få til den.

Men er det ikke veldig dyr forsikring på golf, pga ungdoms bil?. Kunne også gjerne tengt med jetta eller caravelle t3 tdi eller 2,1i. En liten gti bil av en eller anna type, hadde jo også vært artig.

Så kan dere væra så snill og pøse på med linker til biler, eller komme meg gode tipse? Står akuratt nå helt fast, klarer ikke og bestemme meg. Så håper på og få noen bra tips her, kansje jeg

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I din prisklasse blir det en litt sliten golf TDK.

ja....jeg er ikke ute etter no strøken luxsus bil....bare en bruks bil fram

til jer er ferdig med skolegang om litt over et år. Så jeg vurdere golf, men

syntes egentelig at det er en litt kjedelig bil, for det er så mange som har det.

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øh, VW, driftsikker og billige deler er vel ikke verdens beste kombinasjon...

Hva med en Hilux, Pajero, Patrol eller noe slikt? Der får du vel voksen dieselmotor om jeg ikke husker feil. Er plass et must, kanskje en eller annen japansk kassebil som L200 f.eks? Om du ikke vil ha jalla råne bil, kan du nok stryke både merce og bmw ;-)

Ellers vil jeg jo anbefale et søk på finn og autodb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hør på han. japser er søppel når de er gamle:D

vag man vaaag

Hehe, ikke om de er godt holdt, dvs. rustbeskyttet. Det er megaviktig! Ellers har eonVR6 et godt poeng.

Men steikje meg skal du være glad i å skru om du er VW fan! Jeeez!

Hver gang jeg kjører en VW, er jeg kjempeglad.....for at det ikke er min bil, og at jeg har veihjelp inkl.! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mange fine eldre japser :D Min f.eks, går og går..rust ett par steder bare, flekker det meste av hverdagslige biler når turtallet kommer, har ikke stoppet en eneste gang på snart 19 år.

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hør på han. japser er søppel når de er gamle:D

vag man vaaag

peiling på seiling du! :)

gammel tysker bil er vel noe av det dårligste hva? er merce diesel da som går og går sies det vel...så lenge man ikke sier til noen at man er på verksted med de! :)

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan få sierra stv min for 11000 inkl årsavgift..

1990 mod. DOHC. rød. litt rust å småbulker.. men ikke noe stress å få pen igjen. bør bytte fangere også.

ble byttet motor i fjort til en som nå har gått ca 170000 nyoverhalt topp for 25-30000km siden. er Nye Sachs Advanced dempere forran. bytta stabstagforinger. grei å kjøre. får med noen snart ferdige vinterdekk. å nesten nye dekk på fine 16" radiusfelger.. den er senket. KN filter. og fjerna bakerste potta. også staket ut nnmaten i katalysatoren.

Send PM om du er intr.. Enten forsvinner den før våren heller så setter jeg den i kosmetisk stand igjen selv.

2012 octavia 2.0 tsi RS

x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

peiling på seiling du! :)

Tenker vi sier peiling på bil :) Ingen land i verden lager bedre biler enn Tyskland og Sverige. I hvertfall på 80-tallet. (Min mening)

1989 - Volvo 740 TIC - B230FT - Prosjekt

1985 - Volvo 740 GL - B230A - Bruksbilen

1993 - Opel Omega 3000 24v - C30SE - Solgt

1984 - Volvo 740 GL - B230A - Solgt

Ø.K: Add-on styling til Volvo 7-serie, evt noen som støper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider