calibra Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Heisann. Det jeg lurer på er følgende. Hvis jeg blir stoppet i en kontroll og de da legger merke til at jeg har byttet motor som gjør at jeg har høy effektøkning i forhold til standar motoren. hva kan de gjøre da? blir det klipping av skilter og bot, eller må jeg bare vise den til biltilsynet og betale eller hva skjer? noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Ta og les denne tråden, veldig morsomt i grunn men med tanke på diverse personer i etaten og deres form for maktmisbruk er dette også ganske skremmende! http://www.evo.no/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=2732&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=beslag Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Ta og les denne tråden, veldig morsomt i grunn men med tanke på diverse personer i etaten og deres form for maktmisbruk er dette også ganske skremmende! http://www.evo.no/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=2732&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=beslag Herregud... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 heia norge!! Hørte noen rykter om en av dagene det var åpen dag på rudskogen i fjor så sto statensveifa** med rulle. En som fikk 200store i bot? noe hørt noe om det? Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
calibra Skrevet Mars 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 ok. takk for svar. selv om jeg ikke ble så mye klokere på hva de faktisk har LOV til å gjøre. tør ikke å ta sjansen på å miste lappen. så da får jeg heller bruke de tusenlappene det koster å omregistrere den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Dette har ikke jeg sagt men du kan jo montere en såkalt "BT-bryter". Når du blir stoppet eller skal inn til kontroll så bare klikk, er bilen i "husmor-mode" igjen! :D Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Blackbox? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 er det mulig!!! men ang det å bli stoppet. kjøp deg bil som er regga i norge før 1.1 96 ;) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 blir helt matt jeg! får en oppførsel av biltilsynet! Virker som de ikke kan noe om bil! "åj åj, ser de har brukt fargestift på dekket! det er minst 100 hk til det.." er nesten sånn...:nono: Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg